Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@10:57:53 GMT

کاهش ۱۰ درجه ای دمای هوا در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۴۲۹

کاهش ۱۰ درجه ای دمای هوا در چهارمحال و بختیاری

شاهرخ پارسا در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: دمای هوا در بیشتر نقاط استان به زیر صفر رفته است.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: حداقل دمای هوا در شهرکرد و کوهرنگ به ترتیب منفی چهار و منفی پنج درجه گزارش شده است.

وی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوا ادامه داد: بر اساس خروجی مدل‌های هواشناسی با ادامه استقرار شرایط ناپایدار در استان برای امروز رگبار و رعدوبرق و وزش باد به نسبت شدید در غالب مناطق به ویژه در نیمه غربی استان مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با توجه به کاهش دما در لایه‌های جو، رگبار برف در ارتفاعات برخی مناطق به ویژه شمال غرب استان پیش بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: پارامتر دما طی روز سه شنبه و صبح چهارشنبه کاهش نسبی خواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در ساعت‌های بعد از ظهر در برخی نقاط به ویژه شمال استان رگبارهای بهاری انتظار می‌رود.

کد خبر 4597740

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی چهارمحال و بختیاری شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: روز جمعه با فعال شدن یک سامانه بارشی در استان به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار باران برای استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص سامانه بارشی

وی افزود: بارش‌ها به تدریج ضعیف شده و موج بارشی روز شنبه از استان خارج می‌شود.

نوروزی با اشاره به کاهش نسبی دما در استان، اضافه کرد: کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته در شهرکرد به صفر درجه سانتی‌گراد رسید که به همراه بلداجی سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • رشد نم هوا در اروند
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر