Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-چندين محموله کمک‌هاي مردمي صنف اتحاديه کالاهاي خانگي با همکاري شوراي هماهنگي هيئت‌هاي مذهبي و خادم شهداي گمنام هنديجان به منطقه سيل زده استان خوزستان شهرستان سوسنگرد ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاري آريا از بندر هنديجان، رئيس اتحاديه کالاي خانگي و نايب رئيس اتاق اصناف شهرستان هنديجان در گفت‌وگو با خبرنگار آريا در بندر هنديجان، اظهار داشت: با توجه به نياز هم‌وطنان ما در استان خوزستان به کمک‌هاي فوري و لوازم اوليه، صنف لوازم خانگي بخشي از کمک‌هاي مورد نياز را ارسال کرده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفي شعباني افزود: طبق فرمايشات دين مبين اسلام و کمک انسان‌ها به همديگر در شرايط بحراني و بلاياي طبيعي مردم شهرستان هنديجان و اصناف گوناگون در توان خود کمک‌هايي را به مناطق سيل زده اعزام کرده‌اند.

نايب رئيس اتاق اصناف شهرستان هنديجان بيان کرد: در روزهاي اوليه اين حوادث تلخ براي هم‌وطنان ما در اتاق اصناف ضمن صدور اطلاعيه‌هاي گوناگون آماده دريافت کمک‌هاي مردمي هستيم تاکنون 2 خودرو وانت بار محموله‌هاي صنف کالاي خانگي به مناطق سيل‌ زده شهرستان سوسنگرد اعزام شده است.

وي گفت: اين محموله‌ها از طرف گروه جهادي شهيد نصرالله گشتيل و واحدهاي صنفي لوازم ‌خانگي جمع‌آوري و با همکاري رئيس شوراي هيئت‌هاي مذهبي، خادم شهداي گمنام هنديجان و سپاه هنديجان به مناطق اعزام ‌شده است.

شعباني عنوان کرد: بخشي از اين محموله‌هاي غذايي شامل کنسرو، آب معدني، روغن، دستمال‌هاي بهداشتي، برخي ديگر از اقلام خوراکي بوده است. در اين خصوص فعاليت‌هاي ما با همکاري مجموعه سپاه و هيئت امنا شهداي گمنام ادامه دارد.

پايان پيام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارسال کمک هاي مردمي مناطق سيل زده خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهرستان زیرکوه از روز چهارشنبه شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفته است. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ، برای  کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد در زیرکوه  ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال شرق بیرجند است.

شهروند خبرنگار ما هم تصاویری از خیابان های شهر حاجی اباد زیرکوه برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است که سیل تردد را با مشکل مواجه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک