Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:58:51 GMT

225 طرح در کردستان تسهیلات اشتغال فراگیر دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۵۸۵

225 طرح در کردستان تسهیلات اشتغال فراگیر دریافت کردند

سنندج - ایرنا - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: 225 طرح در این استان تاکنون 682 میلیارد ریال تسهیلات در قالب اشتغال فراگیر دریافت کرده اند.

برهان صلواتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش سامانه کارا تعداد طرح های ارسال شده در قالب طرح اشتغال فراگیر 373 طرح به مبلغ یک هزار و 330 میلیارد و 82 میلیون ریال و با اشتغالزایی2 هزار و 248 نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این استان در زمینه ارائه تسهیلات اشتغال فراگیر دارای رتبه مناسبی در سطح کشور است، افزود: از تعداد طرح های معرفی شده به بانک 227 طرح با مبلغ 709 میلیارد ریال و اشتغالزایی یک هزار و 476 نفر منجر به انعقاد قرارداد شده است.
صلواتی تعداد طرح های مصوب بانک را 228 طرح به مبلغ 714 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: 225 طرح به مبلغ 682 میلیارد ریال توسط بانک ها پرداخت شده که با اجرای آنها زمینه اشتغال یک هزار و 339 نفر فراهم شده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تعداد طرح های پرداخت شده از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را نیز 2 هزار و 796 طرح به مبلغ 2 هزار و 70 میلیارد ریال و اشتغالزایی پنج هزار و 261 نفر اعلام کرد.
صلواتی همچنین با اشاره به طرح های ملی اشتغال پایدار روستایی گفت: تعداد طرح های ملی ارسالی 16 مورد با مبلغ 2 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی یک هزار و 300 نفر است.
به گزارش ایرنا، دولت دوازدهم در لایحه بودجه سال 1397، ایجاد 980 هزار فرصت شغلی جدید را هدف گذاری کرده بود.
سیاست های توسعه اشتغال دولت در سال 1397 در قالب برنامه های اشتغال فراگیر، اشتغال عشایری و روستایی، اشتغال حمایتی ارائه شده است.
7349/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تسهيلات اشتغال فراگير كردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: بر خلاف آنچه از سوی مدیرکل محیط زیست کردستان اعلام شده، شهرداری سنندج پیرو مکاتبه این دستگاه مبنی بر معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات خودروهای فرسوده، ۲۳۴۳ نفر را به این دستگاه معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حمید خضری با اشاره به مباحثی که روز گذشته مدیرکل محیط زیست کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه مبنی بر اینکه «در نامه‌ای به دفتر شهری و شهرداری‌های استان، خواستار معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات تعویض خودرو فرسوده شده‌ایم و حال که حدود سه ماه از آن نامه‌نگاری می‌گذرد هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم» اظهار کرد: استفاده از چنین ظرفیتی که می‌توان شهر سنندج را از وجود خودروهای فرسوده نجات دهد برای شهرداری سنندج از اهمیتی زیادی برخوردار بوده و به عنوان خدمت‌گذار مردم هرگز کوتاهی صورت نگرفته است.

وی افزود: شهرداری سنندج در زمینه معرفی خودروهای فرسوده متقاضی دریافت تسهیلات بلافاصله بعد از مکاتبه اداره کل محیط زیست، در تاریخ بیست‌وهفتم دی سال گذشته لیست دو هزار و ۳۴۳ نفری متقاضیان تسهیلات تعویض خودروهای فرسوده را با امضای شهردار سنندج ارسال کرده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: ضمن انجام مکاتبه و ارسال لیست متقاضیان در پیگیری‌هایی که از اداره کل محیط زیست انجام گرفت اعلام کردند فعلاً اعتباری تخصیص پیدا نکرده است و به محض تخصیص اطلاع خواهیم داد که تا این لحظه هیچ خبری از سوی آن دستگاه داده نشده است.

کد خبر 747431

دیگر خبرها

  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط