Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@03:39:55 GMT

مرگ یک بیمار قبلی هنگام کوهنوردی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۵۸۶

رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر از فوت مردی ۵۰ ساله در کوه‌های اطراف کاشمر خبر داد.

به گزارش «تابناک»، احمدرضا پور در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: این مرد 50 ساله که سابقه بیماری قلبی داشت به همراه تعدادی از بستگان خود برای کوهنوردی به محلی به نام چشمه سبز می‌روند که متاسفانه به دلیل طی مسافت زیاد و نامناسب بودن مسیر برای این فرد که سابقه بیماری قلبی داشته، جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر بیان کرد: نیروهای اورژانس ۱۱۵ در محل حضور یافته بودند اما به دلیل این که فرد حادثه دیده نیاز به حمل تخصصی داشت به جمعیت هلال احمر کاشمر اطلاع داده شد.

وی عنوان کرد: بلافاصله پس از اعلام به نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر، اعزام به محل حادثه صورت گرفت که پس از ۴ ساعت عملیات این فرد که جان خود را از دست داده بود به پایین کوه منتقل شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کاشمر کوهستان حادثه بیمار قلبی کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام اولین گروه پزشکان داوطلب ایرانی این مرکز برای خدمات رسانی به زائران حج عمره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر درباره اعزام گروه پزشکی به عربستان اظهار کرد: یک گروه پزشکی ۱۳ نفره اعم از پزشک عمومی، پرستار و کارشناس فنی دارویی امروز به همراه نخستین کاروان مفرده عازم سرزمین وحی شدند.

وی افزود: داروی مورد نیاز بیماران نیز به همراه پزشکان به عربستان منتقل شده است.

کد خبر 746922

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری
  • برخورد دو خودروی ایسوزو و کامیون در جاده بجنورد-آشخانه
  • دو خودروی ایسوزو و کامیون در جاده بجنورد به آشخانه برخورد کردند