Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «کنفرانس بین‌المللی حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر‌» به منظور حفاظت و باز زنده‌سازی هدفمند میراث مدرن و صنعتی در ایران سوم و چهارم اردیبهشت ماه با حضور دکتر حناچی شهر دار تهران به عنوان رییس کنفرانس برگزار می‌شود.

‎به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مؤسسه پژوهشی فرهنگ و هنر پردیس هنر‌های زیبای دانشگاه تهران با همکاری Docomomo International (سازمان بین‌المللی حفاظت و مستند نگاری میراث معماری و شهری مدرن) و TICCIH (کمیته بین‌المللی حفاظت از میراث صنعتی) "کنفرانس بین‌المللی حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر‌" را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنفرانس بررسی حفاظت و باز زنده‌سازی هدفمند میراث مدرن و صنعتی در ایران را حول محور "بررسی ظرفیت‌ها و فرآیند‌های حقوقی و قانونی"، "گردشگری و اقتصاد"و"چشم انداز آینده و تاثیرات و ره آورد قرن بیستم در ایران" در دستور کار خود قرار داده است.

این کنفرانس به ریاست پیروز حناچی – شهردار تهران به عنوان نماینده سازمان بین‌المللی حفاظت و مستند نگاری میراث معماری و شهری مدرن (Docomomo International) در ایران و حضور نمایندگان این سازمان از ژاپن و آلمان و متخصصانی از کشور‌های فرانسه، ترکیه، جمهوری چک، لیتوانی، بوسنی هرزه‌گوین، اسپانیا، بلژیک، هلند، تایوان، صربستان، سوم و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در باغ نگارستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حناچی شهردار تهران دانشگاه تهران معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی

کنفرانس بین‌المللی بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری با حضور پژوهشگران و صاحب‌نظران و با هدف ارائه آخرین دستاوردها و پژوهش‌های حوزه پایداری انرژی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف اولین دوره کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری صبح امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور سازمان‌های بین‌المللی و دانشمندان برجسته‌ای از کشورهایی چون انگلیس، روسیه، مجارستان، اسکاتلند، اتریش و... در کتابخانه ملی آغاز به کار کرد.

سیدعباس موسوی رییس دانشگاه صنعتی شریف در آیین افتتاح این کنفرانس ضمن خوش‌آمدگویی به شرکت کنندگان گفت: برای ما افتخار بزرگی است که با برگزاری کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری، محققان و متخصصان حوزه‌های مختلف انرژی مانند سیاست و برنامه‌ریزی انرژی، حاکمیت و مدیریت انرژی و امنیت انرژی را گرد هم آوریم.

وی در ادامه به اهداف این کنفرانس اشاره کرد و گفت: پرداختن به مسائل جدید فنی، تجاری و به اشتراک گذاشتن نتایج تجربی ارزشمند پژوهشگران در زمینه تاب‌آوری انرژی و پایداری، هدف اصلی این کنفرانس بین‌المللی است و کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات و پوسترها، برنامه‌های اصلی این کنفرانس چهار روزه خواهند بود.

رئیس دانشگاه خاطرنشان کرد؛ در بخش دیگری از این رویداد بین‌المللی، شرکت‌ها و بخش‌های دولتی و خصوصی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در قالب نمایشگاهی ارائه خواهند داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این کنفرانس، همکاری خوبی میان سازمان‌های دولتی و خصوصیِ کشورهای مختلف ایجاد شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی
  • آخرین دستاوردهای حوزه پایداری انرژی بررسی شد
  • فارس اصلی‌ترین کانون تمدنی ایران فرهنگی است
  • استان فارس اصلی‌ترین کانون تمدنی ایران فرهنگی است
  • کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • مراغه میزبان نهمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران
  • لغو عضویت ایران در سه سازمان جهانی؛ گاف تازه دولت؟