Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@08:50:21 GMT

چلسي 2 - برنلي 2؛ فرصت طلايي که از دست رفت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۶۶۹

چلسي 2 - برنلي 2؛ فرصت طلايي که از دست رفت

خبرگزاري آريا- چلسي نتوانست از فرصت طلايي براي رسيدن به رده سوم استفاده کند و فعلا به رده چهارم رسيد.
به گزارش آريا، در هفته سي و پنجم ليگ برتر، چلسي ميزبان برنلي بود که اين ديدار با تساوي 2-2 به پايان رسيد. با اين نتيجه، چلسي نتوانست از فرصت مناسب براي رسيدن به رده سوم استفاده کند.
در اين ديدار جذاب دو تيم در همان 25 دقيقه ابتدايي، چهار بار دروازه هم را باز کردند اما در نهايت به تقسيم امتيازات رضايت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسي بازي را بهتر آغاز کرد و در دقيقه 3 صاحب موقعيت شد اما ضربه هازارد را مدافعان برنلي به هر شکل ممکن دور کردند. برتري آبي ها ادامه داشت و اين تيم در دقيقه 7 تا آستانه باز کردن دروازه حريف پيش رفت اما اين برنلي بود که در دقيقه 8 به گل رسيد. روي يک ضربه کرنر بود که دفع ناقص توپ باعث شد تا هندريک پشت محوطه جريمه صاحب موقعيت شود و ضربه والي ديدني او، به گوشه دروازه چلسي رفت.
بازيکنان چلسي خيلي سريع به اين گل واکنش نشان دادند و تنها 4 دقيقه بعد به گل تساوي رسيدند. حرکت تکنيکي هازارد در سمت راست محوطه جريمه برنلي و پاس در عرض او، در موقعيتي مناسب به انگولو کانته رسيد و او هم با يک ضربه پاي چپ کار را تمام کرد. حملات چلسي بعد از اين گل ادامه پيدا کرد و آبي ها در دقيقه 14 به گل دوم رسيدند. روي يک حرکت خوب تيمي بود که در نهايت پاس پشت پاي سزار آسپليکوئتا، گونسالو ايگواين را در موقعيت گلزني قرار داد و ضربه تماشايي او، بعد از برخورد به تير افقي، وارد دروازه برنلي شد.
بعد از اين گل باز هم اين تيم ميزبان بود که ابتکار عمل را در دست داشت و چيزي نمانده بود که در دقيقه 20 به گل سوم برسد اما ضربه روبن لوفتوس چيک از بالاي دروازه برنلي به بيرون رفت. در حالي که آبي ها تيم برتر ميدان بودند، اين برنلي بود که در دقيقه 24، روي يک ضربه آزاد، بار ديگر کار را به تساوي کشيد. روي يک ارسال بلند به محوطه جريمه چلسي، ضربات سر مي و وود، توپ را به بارنز رساند و او هم از داخل محوطه شش قدم، توپ را به سقف دروازه کوبيد. در ادامه باز هم اين تيم ميزبان بود که فرصت هاي بهتري داشت و چيزي نمانده بود که ايگواين در دقيقه 30 باز هم موفق به گلزني شود اما ضربه او از کنار دروازه حريف به بيرون رفت. برتري چلسي در دقايق پاياني نيمه اول به موقعيت ويژه اي منجر نشد و نيمه اول با تساوي 2-2 به پايان رسيد.
نيمه دوم را هم چلسي بهتر آغاز کرد و در دقيقه 51، ايگواين مي توانست باز هم ميزبان را پيش بيندازد اما ضربه او را تام هيتن مهار کرد. بازي با برتري آبي ها ادامه پيدا کرد اما حملات اين تيم به موقعيت هاي خطرناکي تبديل نمي شد. در دقيقه 67، آسپليکوئتا در محوطه جريمه برنلي صاحب موقعيت شد اما ضربه او نيز راهي به چهارچوب دروازه پيدا نکرد. بازي با همين روند ادامه داشت و در نهايت در اين نيمه توپي از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تيم امتيازات را تقسيم کردند. با اين تساوي چلسي 67 امتيازي شد و با يک امتياز برتري نسبت به آرسنال و هم امتياز با تاتنهام، در رتبه چهارم جدول قرار گرفت. برنلي هم با 40 امتياز، در رتبه پانزدهم قرار گرفت و حاشيه امنيت بيشتري براي فرار از سقوط پيدا کرد.
چلسي 0-1 برنلي؛ جف هندريک 8`: روي کرنر ارسالي بازيکن برنلي، آزپيليکوئتا توپ را برگشت داد اما در ريباند، جف هندريک از پشت محوطه جريمه با شوتي محکم و روي پا، گلي ديدني را وارد دروازه کپا کرد.
چلسي 1-1 برنلي؛ انگولو کانته 12`: ادن هازارد در محوطه جريمه به خوبي با حرکات تکنيکي مدافع حريف را فريب داد و پاسي براي انگولو کانته ارسال کرد که هافبک فرانسوي با شوتي دقيق، دروازه تام هيتن را گشود.
چلسي 2-1 برنلي؛ گونزالو هيگواين 14`: جورجينيو در پشت محوطه جريمه توپ را به هيگواين پاس داد. مهاجم آرژانتيني نيز درون محوطه جريمه يک و دويي زيبا با آزپيليکوئتا انجام داد که در نهايت توپ به خود هيگواين رسيد و با ضربه اي بسيار محکم، توپ را به زيبايي به زيرطاق دروازه برنلي فرستاد.
چلسي 2-2 برنلي؛ اشلي بارنز 24`: برنلي روي يک ضربه آزاد گل تساوي را به ثمر رساند. توپ ارسالي با ضربه سر بن مي همراه شد و سپس توپ به کريس وود رسيد. او نيز با ضربه سر توپ را به بارنز رساند و مهاجم برنلي دور از دستان کپا، توپ را وارد دروازه کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: چلسي برنلي فرصت طلايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ گرجستان تابستان آینده در یورو 2024 آلمان حضور خواهد ‏داشت. ‏

به نقل از ورزش سه گرجی‌ها دیشب در پایتخت‌شان تفلیس، در یک بازی سخت و دشوار و پرتنش موفق ‏شدند یونان را در مسیر ‏C‏ از پلی‌آف یورو در ضربات پنالتی شکست داده و جواز صعود به ‏جام ملت‌های اروپا را به دست بیاورند. ‏

در بازی‌ای که فرصت‌های اندکی داشت و گرجستان از دقیقه 45 با اخراج گیورگی لوریا با ‏یک یار کمتر بازی می‌کرد کار به ضربات پنالتی کشیده شد و مامارداشویلی، دروازه‌بان ‏سویا و تیم ملی گرجستان، با گرفتن یکی از پنالتی‌های یونان باعث شد بازی را برتری 4-2 ‏گرجی‌ها به پایان برسد. ‏

‏53 هزار نفر استادیوم دینامو در شهر تفلیس را پر کرده بودند و منتظر شبی تاریخی ‏بودند. گرجستان مقابل یونانی بازی می‌کرد که در سال 2004 قهرمان اروپا شده و البته از ‏سال 2012 در مرحله نهایی یورو غایب بود. گرجستان در بازگشت کواراتسخلیا شبی ‏تاریخی رقم زدند و برای اولین بار در تاریخ کشورشان به یورو صعود کردند. ‏

گرجستانی‌ها با حمایت پرشور سکوها بازی را بهتر آغاز کردند ولی چیزی نگذشت که کفه ‏ترازو بین دو تیم برابر شد. بازی بارها جنجالی و متوقف شد و شاهد فرصت‌هایی اندک ‏روی هر دو دروازه بودیم. ‏

نیمه دوم هر دو تیم که نمی‌خواستند ببازند رو به بازی دفاعی و محتاطانه آوردند. بازی ‏آنقدر کسل‌کنند بود که در 90 دقیقه تنها یک شوت در چارچوب ثبت شد. در طول نود ‏دقیقه به جز یک شوت سیمیکاس از بیرون محوطه برای یونان و چند فرار کواراتسخلیا ‏شاهد هیچ موقعیت جدی‌ای نبودیم. ‏

در وقت‌های اضافه بر خلاف نود دقیقه شاهد چند فرصت بودیم. در نهایت اما گلی از خط ‏دروازه‌ها عبور نکرد تا کار به پنالتی کشیده شود. در ضیافت پنالتی‌ها مامارداشویلی، گلر ‏گرجستان بود که در نقش ناجی تیمش ظاهر شد و ضربه باکاستاس را دفع کرد. در ‏نهایت کوکوسکری از گرجستان پنالتی چهارم تیم ملی کشورش را وارد دروازه کرد تا ‏گرجستان برای اولین بار در تاریخ راهی جام ملت‌های اروپا شود. ‏

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888566

دیگر خبرها

  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • طلسم‌شکنی تیم ملی در زمین فاجعه عشق‌آباد