Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ جمعی از دانش آموختگان سمپاد با ارسال نامه ای به دکتر صالحی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری  انتخاب وی را نویدبخش تشرف فزاینده نخبگان جوان و استعدادهای درخشان به عرصه خدمت گذاری و تلاش اثربخش در راه توسعه روز افزون میهن اسلامی عنوان کردند. در این نامه آمده است : انتشار خبر انتصاب جناب عالی به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در روزهای نخست سال جدید، نویدبخش تشرف فزاینده نخبگان جوان و استعدادهای درخشان به عرصه خدمت گذاری و تلاش اثربخش در راه توسعه روز افزون میهن اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر، مصداقی از تحقق مطالبۀ رهبر فرزانۀ انقلاب مدظله‌العالی در بیانیۀ گام دوم انقلاب است که: «مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان، در همۀ میدان‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت دهند»   در بخش دیگری از این نامه آمده است : ما، جمعی از دانش‌آموختگان سمپاد، ضمن ارج‌گذاری به تلاش‌های پی‌گیری سالیان گذشتۀ شما در عرصۀ زمینه‌سازی برای تداوم و تقویت فعالیت‌های مرتبط با امور مستعدان و نخبگان، تصدی این مسئولیت خطیر از سوی شما را که خود از چهره‌های منتخب در عرصه‌های علمی و نوآوری و فرهنگی و صاحب تجارب ارزنده در حوزه مدیریت، از جمله در هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و قائم مقامی هلدینگ صنایع معدنی صندوق بازنشستگی کشوری هستید فرصتی گرانبها برای ادای دین جوانان نخبه و خدوم به این ملت ایثارگر و شایسته می‌دانیم و برایتان در انجام شایستۀ وظایف سنگینی که بر عهده دارید، آرزوی توفیق می‌کنیم. اگرچه از برخی نامهربانی‌های رسانه‌ای روزهای اخیر نسبت به شما ناخرسندیم، ولی امیدواریم پای‌بندی شما به شعارهایی که در روز معارفه به آنها تصریح کرده‌اید (شفافیت، جوان‌گرایی، نخبه‌گرایی و فساد ستیزی) و نیز تلاش مجدانه و هوشمندانه و در نتیجه، انجام موفق و درخشان مأموریت خطیر محوله، زمینه‌ساز اعتماد بیش از پیش به نیروهای نخبۀ جوان دارای شایستگی و باورمند به آرمان‌های انقلاب اسلامی برای تصدی مدیریت‌های کلان مطابق مقتضیات زمان در سطح کشور شود. جمعی از دانش آموختگان سمپاد احمد احمدی، دانش آموخته و دبیر سمپاد حسن احمدی، دانش آموخته سمپاد و معلم سعید اسلامی بیدگلی، دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران - دکترای مدیریت مالی ایمان افتخاری، هیأت علمی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی – دارنده دو مدال طلای جهانی المپیاد ریاضی علی اکرمی، دانش آموخته سمپاد و فعال در عرصه تعلیم و تربیت محمد پزشک، معاون بازرگانی خارجی شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس مهدی جعفری، مدیر عامل شرکت پرآب - مدیر اسبق دبیرستان علامه حلی تهران شهاب جوانمردی، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران – مدیرعامل شرکت فناپ علی حدیدی، پزشک کیوان حسینی، دانش آموخته سمپاد و فعال در عرصه تعلیم و تربیت سید محسن حسینی، تهیه کننده تلویزیون در زمینه ژانرهای رئالیتی و دانش نما افشین دانش نژاد، دانش آموخته و دبیر مدرسه سمپاد محمد تقی رجبی، دانش آموخته و دبیر مدرسه سمپاد فربد رزازی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان آرمان – عضو هیأت علمی دانشگاه علوم و تحقیقات فائزه زمانی، دانش آموخته و معاون مدرسه سمپاد مهدی سلطان، محقق و کار آفرین و مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره گروه نیمه هادی سنا حسین شجاعی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی احسان شعبانی، دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی شریف – دارنده مدال طلای المپیاد جهانی شیمی رضا صدیق، مدیرعامل شرکت دانش بنیان پایا زهره ضیاءالملکی، دانش آموخته سمپاد و معاون سابق مدرسه سمپاد حازم فریپور، فارغ‌التحصیل و معلم سابق سمپاد رضا گلشن، مدیرکل دفتر شناسایی و هدایت مستعدان بنیاد ملی نخبگان - معاون سابق مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان سید محمد نجفی، دانش آموخته و دبیر مدرسه سمپاد الهام یاوری، مشاور برنامه‌ریزی معاونت سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان – عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های دانشگاه تربیت مدرس منبع: مهر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازنشستگی تلویزیون سنا مدیر عامل شرکت نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛کریمی در گفتگو با بخش خبری ۲۰ گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ نفر داوطلب آزمون مدارس استعداد‌های درخشان هستند که از این تعداد ۱۱۵ دانش آموز دختر و ۱۱۵ دانش آموز پسر  پذیرش می‌شوند. وی افزود: این سهمیه پذیرش پارسال ۱۱۲ نفر برای دختران و ۱۱۲ نفر برای پسران بود که به هر کدام ۳ نفر اضافه شده است.   به گفته رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش استان،  آزمون مدارس سمپاد برای متوسطه اول ۳۱ خرداد و  برای متوسطه دوم یکم تیر برگزار می‌شود.   کریمی گفت: ۶ مدرسه استعداد‌های درخشان در استان فعال است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار| ابزارهای گروه مالی تکمیل می شود