Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@13:43:25 GMT

وندی شرمن: ایران منتظر انتخابات ۲۰۲۰ می‌ماند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۷۶۷

وندی شرمن: ایران منتظر انتخابات ۲۰۲۰ می‌ماند

به گزارش جهان نيوز به نقل از انتخاب، مسئول ارشد دولت اوباما در مذاکرات هسته ای که به برجام منتهی شد، معقتد است که ایران باوجود فشارها با ترامپ مذاکره نمی کند و منتظر انتخابات 2020 می ماند.
 
وندی شرمن معاون وزیر خارجه در دولت اوباما در توییتر نوشت: زمانیکه اروپا در سال های ابتدایی دهه 2000 مذاکره با ایران را آغاز کرد، ایران 164 سانتریفیوژ داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در سال 2013 پس از تحریم ها، 19 هزار سانتریفیوژ داشت.
 
مسئول ارشد دولت اوباما در مذاکرات هسته ای در ادامه تاکید کرد که تحریم ها تاثیری بر رفتار تهران ندارد.
 
وی خاطرنشان کرد: تحریم ها می توانند انتخاب ها را به عنوان مثال به مذاکره محدود کنند. اما بعید به نظر می رسد که ایران با دونالد ترامپ مذاکره کند.
 
شرمن گفت: تهران به احتمال زیاد منتظر انتخابات 2020 می ماند. مقاومت اسم رمز این کار است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی موفق عمل کرده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی موفق عمل کرده است و با تقویت تعاملات اقتصادی توانست حجم صادرات نفت را افزایش دهد.

فرهاد طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، درباره دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم برای خنثی سازی تحریم‌ها اظهار کرد: با توجه به رویکرد دولت نسبت به تقویت و توسعه همکاری‌ها با کشورهای همسایه و منطقه، دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم نسبت به گذشته  فعال‌تر و پویاتر شده و گشایش‌های مطلوبی در تقویت مناسبات با همسایگان شکل گرفته است.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه ایران گفت: ملت ایران مقابل تحریم‌های آمریکا با سربلندی مقاومت کرده است و این تحریم‌ها نتوانست آسیب جدی به اقتصاد کشور وارد کند و دولت سیزدهم نیز با توسعه مناسبات با کشورهای همسایه، اقتصاد را به مسئله برجام گره نزد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه آثار تحریمی برای دانشمندان و اقتصاد کشور به فرصت تبدیل شده است، تصریح کرد: بسیاری از اکتشاف‌ها و نوآوری‌ها در حوزه دانش‌بنیان‌ها از دستاورد فرصت تحریمی است که نشان داد دشمنان ملت ایران در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

طهماسبی اظهار کرد: دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی موفق عمل کرده است و با تقویت همکاری‌های اقتصادی توانست حجم صادرات در کشور را افزایش دهد.  

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • هیچ دستورالعملی برای واردات خودرو منتظر ابلاغ نیست
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • خبرگزاری ایرنا: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/ باقری‌کنی، مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست | باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • «مادورو» آمریکا را به نقض تعهد خود برای لغو تحریم‌ها متهم کرد
  • دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی موفق عمل کرده است