Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@18:24:36 GMT

مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۸۸۰

مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران شد

به گزارش جهان نيوز، در نخستین جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در دوره نهم، اعضای هیأت رئیسه مشخص شدند و مسعود خوانساری مجددا به عنوان رئیس انتخاب شد.

خوانساری در دوره قبلی هیأت نمایندگان اتاق تهران نیز ریاست اتاق تهران را برعهده داشت.

همچنین علاءمیرمحمد صادقی به عنوان نایب رئیس اول، محمد اتابک به عنوان نایب رئیس دوم، فاطمه مقیمی به عنوان منشی، ناصر ریاحی به عنوان خزانه دار نیز انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟

به گزارش پارس نیوز، وی درباره نظر اتاق بازرگانی در خصوص تعطیلات پایان هفته، افزود: نظر نهایی و کارشناسی اتاق بازرگانی به عنوان متولی اصلی تجارت خارجی کشور این بود که اگر پنجشنبه تعطیل شود در مجموع ۴ روز تعطیلی با دنیا داریم که سالانه نزدیک به ۲۲ میلیارد دلار در مناسبات اقتصادی کشور تاثیر منفی می‌گذارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه نظر کارشناسی اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران این بود که، ضرر تعطیلی پنجشنبه‌ها بیشتر است، گفت: پیشنهاد اتاق بازرگانی در این جلسه هم این بود که در جهت کمک به تولید شنبه تعطیل باشد که حداقل یک روز بیشتر بتوانیم با دنیا مناسبات اقتصادی داشته باشیم.

اسماعیلی با اشاره به پیشنهاد کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: پیشنهاد مرکز پژوهش‌های مجلس، تعطیلی پنجشنبه به استثنای دستگاه‌های تجاری و ارتباط با تجارت خارجی بود که به دلیل جلوگیری از زیاد شدن استثنائات، مورد پذیرش نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و اعضای کمیسیون اجتماعی قرار نگرفت.

نماینده گرمی درباره جمع‌بندی جلسه گفت: جمع‌بندی جلسه این بود که منتظر بمانیم تا جوابیه استعلاماتی که اتاق بازرگانی ایران از نهادهای مختلف در این باره انجام داده، آماده شود و اعضای کمیسیون اجتماعی هم بررسی مجدد داشته باشند تا در هفته آینده بتوانیم تصمیم نهایی کمیسیون درباره تعطیلی شنبه یا پنجشنبه را تصویب و گزارش آن را جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه کنیم، بنابراین موضوع برای ادامه بحث کارشناسی مراعا ماند.

منبع : تسنیم

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • حضور ٤ وزیر و برخی از سفرا در همایش کرمان آیدکس
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات
  • خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • بادامچیان: در انتخاب رئیس مجلس دوازدهم دخالتی نمی‌کنیم/فراکسیون موتلفه در مجلس تشکیل می‌شود
  • بادامچیان: نمایندگان هفتم خرداد مشخص می‌کنند که رئیس مجلس کیست
  • مشارکت اتاق بازرگانی برای توسعه مهارت‌آموزی در دوره متوسطه دوم