Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا؛ سرهنگ بهزاد اختیاری در توضیح این خبر گفت : در ساعت 05:00 مورخه 11/1/98 در پی گشت زنی مامورین پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در محدوده حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی 206 سفید رنگ با پلاک های مخدوش مظنون که با تحت نظر گرفتن آنها که بدون هدف در خیابان ها در حال پرسه زنی بودن مظنون و دستگیر می گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از دستگیری متهمین خود را به هویت های "اکبر و نادر 32 ساله " معرفی می نمایند با توجه به وضعیت نامناسب ظاهری هر دو نفر  ، خودروی فوق مورد بازرسی مأمورین قرار گرفته که یک عدد قیچی آهن بر کشف و به پایگاه منتقل می گردند. طی استعلام پلاک خودرو مشخص شد پلاک فوق مسروقه بوده و متهمان جهت پوشش و جلوگیری از شناسایی در سرقتهای ارتکابی از آن استفاده می نمودند.

 در تحقیقات مقدماتی بعمل آمده از هر دو متهم ؛ با توجه اظهارات ضد و نقیض کارآگاهان اطمینان حاصل کردند که هر دو جز سارقین حرفه ای هستند که با بهره گیری از بانک اطلاعاتی مجرمین و اقدامات پلیسی متهمین در ادامه تحقیقات به بیش از 150 فقره سرقت لوازم داخل خودرو ، خودور  و بیش از 50 مورد سرقت اماکن در محدوده های جنوب شرق تهران با همکاری یکدیگر معترف شدند.

در تحقیقات بعمل آمده از اکبر و نادر به کارآگاهان اظهار داشتند ؛ سرقت های که تاکنون انجام داده اند :سرقت خودرو ، لوازم داخل خودرو و اماکن ( منزل- مهد کودک – انباریها – کارگاه خیاطی ) بوده که قسمتی از اموال را به مالخران خود در خلازیر و اتابک به فروش رسانده اند و مقادیر دیگری را در آدرسهای اتابک ، خاک سفید تهرانپارس ، خیابان کرمان و محله سیزده آبان مخفی و قصد فروش آنها را داشته اند که توسط مأمورین دستگیر می شوند.

سرهنگ کارآگاه در ادامه خبر افزود : با توجه به اعترافات متهمین بلافاصله چندین تیم از کارآگاهان با راهنمایی متهمان  به آدرس های اعلام مراجعه که اموال زیادی شامل : لوازم خانگی ، البسه ، لوازم الکترونیکی ، طلاجات ، لوازم ساختمانی ، ادوات موسیقی و غیره کشف و ضبط  و به پایگاه منتقل می گردد.

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری ، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمان و کشف اموال مسروقه تا کنون موفق به شناسایی 15 نفر از مالباختگان شده و متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شکات و دستگیری مالخران و همدستان احتمالی وی در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ می باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی تهران بزرگ خاک خودرو کشف و ضبط موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی شکایت و مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت کارت‌های عابر بانکی شان و برداشت غیر مجاز از این کارت‌ها موضوع در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ حسین احمدی با اشاره به اینکه مال باختگان پس از برداشت غیر مجاز از کارت‌های بانکی شان متوجه تعویض کارتشان شده اند افزود: با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد که متهم ضمن شناسایی طعمه‌های خود در اطراف خود پرداز‌ها و جلب اعتماد آنان و اخذ رمز کارت به بهانه کمک در انتقال یا برداشت وجه در فرصت مناسبی کارت‌های عابربانک مال باختگان را با کارت‌های تقلبی تعویض می‌کرد.

وی گفت: کارآگاهان پس از بررسی دقیق اظهارات مالباختگان، تصاویر بدست آمده متهم را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی وی را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورافزود: متهم تاکنون در تحقیقات انجام شده به ۸۲ فقره کلاهبرداری از سالمندان و افراد کم سواد به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرده و تحقیقات از وی برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.


دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه
  • ۶۰ فقره سرقت تجهیزات خودرو توسط یک سارق در کرج
  • دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت در سنندج
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه شمال شرق تهران
  • سرقت ۴ هزار دلاری در شرق تهران