Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:04:47 GMT

گردنه زمزیران مهاباد طی شبانه روز گذشته 4 بار برفروبی شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۱۰۱

گردنه زمزیران مهاباد طی شبانه روز گذشته 4 بار برفروبی شد

مهاباد - ایرنا - مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: عوامل راهداری راهدارخانه «کله گاوی» در شبانه روز گذشته چهار بار گردنه زمزیران در مهور مهاباد - سردشت را برفروبی و نمک پاشی کردند.

کریم عبدالله پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف در گردنه زمزیران در محور مهاباد - سردشت باعث غافلگیری رانندگان شد و ماموران راهداری ضمن برفروبی و نمک پاشی این مسیر سرنشینان 20 دستگاه خودرو را از برف نجات دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم اکنون برف در این گردنه از هشت تا 12 سانتی متر ارتفاع دارد و رانندگانی که زنجیر چرخ به همراه ندارند از این مسیر تردد نکنند.
وی اضافه کرد: عوامل راهداری در گردنه قره بلاغ در جاده مهاباد بوکان نیز ضمن برفروبی و نمک پاشی مسیر، با چند دستگاه سنگین در مسیر مستقر هستند و در صورت نیاز نمک پاشی و برف روبی را ادامه می دهند.
عبدالله پور گفت: هم اکنون ترد در سایر گردنه ها و دیگر محورهای بین شهری و روستایی این شهرستان بدون هیچ مشکلی ادامه دارد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد از رانندگان خواست هنگام تردد در این محورها ضمن استفاده از زنجیرچرخ و تجهیز خودروهای خود به وسایل گرمایشی و سوخت اضافی، با احتیاط کامل حرکت کنند و قبل از سفر با شماره تلفن های 42224500، 422223600 و 2-42224501 راهداری مهاباد از وضعیت جاده های این شهرستان مطلع شوند.
عبدالله پور با اشاره به حضور شبانه روزی راهداران در راهدارخانه های این شهرستان، افزود: چهار راهداری در روستاهای کیتکه (گردنه جواله ره شان)، کله گاوی ( گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) به همراه راهدارخانه مرکزی هم اکنون در مهاباد فعال است.
به گزارش ایرنا، ورود سامانه بارشی از یکشنبه به غرب کشور، باعث بارش برف و باران در بیشتر مناطق آذربایجان غربی شد؛ این سامانه امروز از استان خارج می شود.
مهاباد دارای یکهزار کیلومتر راه شامل 235 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 700 کیلومتر راه روستایی آسفالت و شوسه است.
3020/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راهداري برفروبي مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار برفروبی در گردنه تته

دریافت 24 MB کد خبر 6086407

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • استمرار برفروبی در گردنه تته
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • ارتفاع برف در گردنه تته بیش از ۵ متر است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است