Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حسینعلی رفایی، از انتقال دو مصدوم حادثه تصادف در پلدختر خبر داد و اظهار داشت: یک نفر از امدادگران اردبیلی که در سانحه تصادف مصدوم شد و در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد بستری بود امروز به بیمارستان تهران انتقال یافت.

وی افزود: این مصدوم که از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل بود تمام قسمت‌های بدن وی آسیب‌دیده بود که با هماهنگی رئیس اورژانس کشور به‌وسیله یک جت فالکون به بیمارستان تهران منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان لرستان عنوان کرد: همچنین یکی دیگر از امداد گران که در پل‌دختر براثر سانحه تصادف در آی سی یو بیمارستان خرم‌آباد بستری بود به بیمارستان تهران منتقل شد؛ هر دو مصدومان به بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) تهران انتقال یافتند.

 ۲۸ فروردین‌ماه امسال چهار نفر از نیرو‌های بنیاد مسکن اردبیل به‌عنوان استان معین در شهر معمولان که در حال بازسازی مناطق سیل‌زده بودند، پس از بازگشت از روستا و در حین مأموریت دچار سانحه تصادف شدند که دو نفر از آن‌ها جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر مجروح شدند.

انتهای پیام/د

امدادگران مصدوم سانحه تصادف در پلدختر به بیمارستان تهران منتقل شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد اظهار کرد: در ساعت ۲۲ و ۴۳ دقیقه شامگاه شنبه، سه دستگاه خودرو دچار حادثه شدند که با توجه به شدت حادثه ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی افزود: این حادثه متأسفانه یک فوتی و ۴ مصدوم برجای گذاشت که ۲ مصدوم بدحال توسط آمبولانس پایگاه روناس پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) منتقل شدند و ۲ نفر هم به صورت سرپایی درمان شدند.

کد خبر 6077320

دیگر خبرها

  • تصادف پیشکسوت استقلال + عکس
  • عکس‌| تصادف پیشکسوت استقلال؛ مدافع‌آبی‌ها در بیمارستان
  • مصدوم شدن ۹ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بم _ ریگان
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی
  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند
  • تصادف رانندگی با سه فوتی در ماکو
  • ۳ مصدوم و ۲ جان باخته در سانحه رانندگی درمحور شوط- ماکو
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت