Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@12:26:41 GMT

پژمان جمشیدی و نازنین کریمی در تورنتو

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۱۲۷

به گزارش پارس نیوز، نازنین کریمی با انتشار این عکس نوشت: «بر خلاف میل باطنی» خیلی وقته که میخواستم یه پست بزارم و از اجرای تورنتو خبرهای خوب بدم اما متاسفانه اینقدر در این یک ماه اتفاقات عجیب رخ داد و حال همه ما و هموطنان عزیزم در مناطق سیل زده بد بود که هیچ دل و دماغی برای حال خوب و اخبار خوش نمونده اما هم شما عزیزان خیلی در دایرکت ازم خواستین که در مورد اجرا بگم و عکس بزارم و هم وظیفه خودم میدونستم که از عزیزانی که باعث این اجرای موفق شدن تشکر کنم
خدارو شکر اجرای تاتر ما به خوبی و با استقبال گرم هموطنان عزیزمون در تورنتو برگزار شد و بزودی در ایران اجرا خواهیم داشت که بعد از قطعی شدن تاریخ اینجا اعلام میکنم
آقای پسیانی عزیز که با مهربانی کنار من ایستادین و از مشاوره هاتون برای من تازه کار دریغ نکردین
پژمان جان رفیق مهربان میدونم که در اوج کارهات و با خستگی پذیرفتی که کنار من باشی دوست خوبم
شاهرخ بخرالعلومی عزیز خیلی در این اجرا و در کشور غریب برادرانه کمک کردی و پای من تا آخرش ایستادی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سیل شکر ایران پارس تورنتو پارس نیوز پژمان جمشیدی نازنین کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش «جنگ و صلح» در جشنواره تئاتر «مونو دراما» تونس 

محمد برومند در خصوص حضور در این جشنواره گفت: حضور در جشنواره نمایش‌های تک نفره ضمن جذابیت خاصی که دارد به دلیل محدودیت در اجرا یکی از دشوارترین شکل‌های نمایشی است و بازیگری جرات نمی کند به سراغ آن برود مگر کارگردان‌ها و بازیگرانی که دوست دارند خود را به چالش بکشند . من هم دوست داشتم در این چالش برای ایجاد خلاقیت و فرم های جدید روایت، تجربه کسب کنم . با اینکه تا کنون در بیست و دو جشنواره بین‌المللی حضور داشته‌ام اما برای نخستین بار است که در جشنواره «مونودرام» شرکت می کنم . از یک سو ویژگی های خاصی که این نوع از نمایش ها باید داشته باشند و از دیگر سو حضور مخاطبینی از کشورهای مختلف که زبان گفتگو و فرهنگ دیداری آنها با ما متفاوت است مرا به فکر و تلاش واداشت تا سعی کنم اثری متفاوت با تمام کارهایی که تا کنون نوشته و اجرا کرده ام به صحنه بیاورم.

برومند در خصوص محتوای نمایش توضیح داد : نه تنها در ایران بلکه در اکثر کشورهای جهان ، مردم دیگر تحمل یک جنگ جدید را ندارند. ما ایرانی ها هم که زخم خورده جنگیم لذا تلاش کردم در این نمایش که مضمونی ضد جنگ دارد مروج صلح و دوستی برای همه باشم. قصه نمایش حکایت متجاوزان شرقی، شمالی، جنوبی و غربی به خاک پاک میهن است که ارمغانشان غارت و چپاول و تجاوز بوده، در نمایش جنگ و صلح با مشارکت مخاطب، پرده از چهره کریه ،جنگ افروزان برمی داریم تا همه ببینند زنان و کودکان قربانیان اصلی جنگ‌ها هستند البته همین زنان هستند که با آوای مهر تلاش می کنند که رسم جنگ افروزی را خاموش و شعله های عشق و ایثار و امید را برافروزند .

کارگردان نمایش جنگ و صلح در خصوص اجراهایش در تونس گفت : طی گفتگو با آقای " اکرام عزوز " دبیر ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مونو درام تونس قرار شد دو اجرا در جشنواره داشته باشیم یک اجرا به زبان انگلیسی که توسط " شهرزاد زمانی " به صحنه خواهد رفت و اجرای دیگر با استفاده از زبان فارسی و عربی توسط " سهیلا قیدی " ارائه می‌شود . صدا پیشگان انگلیسی : ایلیا برومند و سارا صنعت نگار هستند . سید علی حسینی و عبیر معتوق به عنوان صدا پیشگان عربی با این گروه همکاری می کنند.

ساخت عروسک و ماسک: منیره امیر یوسفی و انتخاب موسیقی، توسط محمد برومند انجام شده است. میکس و صدا گذاری به عهده ایلیا برومند بوده و سعید بابایی، طراح پوستر و بروشور نمایش جنگ و صلح است.

کمپانی سیمرغ بیش از این با نمایش‌های ، کاکلی ، آخرین برگ و رویای پروانه ای در سه جشنواره کودک نوجوان / عروسکی و نیابولیس تونس حضور داشته همچنین در کشورهای ترکیه ، هند ، نپال ، اوکراین ، بوسنی و هرزگوین و... تئاتر های مختلفی رو به صحنه برده است .

ششمین جشنواره بین المللی تئاتر مونو دراما تونس از تاریخ ۲۷ آوریل تا دوم می (هشتم تا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در شهر نابل برگزار می‌شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897537

دیگر خبرها

  • اجرای طرح چراغ روشن در درمیان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • گل پشت پای تماشایی پرینس اووسو مقابل نیوانگلند (تورنتو اف سی - نیوانگلند)
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی
  • متناسب‌سازی حقوق از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • جهش در اجرای طرح‌های پژوهشی با قانون جهش تولید دانش‌بنیان / ۱۱ هزار طرح پژوهشی دانشگاه و صنعت در حال اجرا + فیلم
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان
  • اجرای نمایش «جنگ و صلح» در جشنواره تئاتر «مونو دراما» تونس