Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ دکتر حسین فرشیدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این مراسم گفت: اورژانس به عنوان پیشانی دانشگاه است و بنده اولین بازدید کاری خودم را که در ابتدی تعطیلات نوروز انجام شد از اورژانس 115 بود و در پایان تعطیلات 15 فروردین نیز از این مرکز بازدید کردم.

 

دکتر فرشیدی از تلاش های دکتر حسین پور رئیس اورژانس استان تشکر کرد و اظهار داشت: به دکتر حسین پور تبریک می گویم که دوستان بسیار خوبی دارند؛ کسانی که زندگی را برمی گردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدم هایی که شما برای مردم برمی دارید؛ بسیار تاثیر گذار است.

وی عنوان کرد: اورژانس از نظم بسیار بالایی برخوردار است و رعایت این نظم به دلیل مدیریت لحظه هایی است که برای نجات جان بیماران و مصدومان بسیار ارزشمند و حیاتی است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی هرمزگان در مراسم تقدیر از فعالان اورژانس در طرح سلامت نوروزی و نیروهای اعزامی اورژانس به مناطق سیل زده خوزستان که با حضور دکتر فرشیدی سرپرست دانشگاه و جمع کثیری از کارکنان اورژانس 115 هرمزگان به همراه خانواده های آنان برگزار شد؛ گفت: همه ماموریت ها و مسئولیت ها در اورژانس با حضور عشق به همنوع و کمک به مددجویان و حادثه دیدگان رقم می خورد.

دکتر محمود حسین پور افزود: نیروهای خدوم و در خط مقدم اورژانس و فوریت های پزشکی همه سختی ها و مشکلات را با جان و دل قبول کرده و برای خدمت رسانی به موقع و صحیح به مصدومان و بیماران همواره آماده اند.

دکتر حسین پور با اشاره به آمار تماس های مردمی با اورژانس و ماموریت های صورت گرفته در ایام تعطیلات نوروز گفت: از 25 اسفند 97 تا 17 فروردین 98 بیش از 38 هزار بار با اورژانس هرمزگان تماس گرفته شده و از این تعداد تماس 3 هزار و 900 ماموریت توسط تکنسین های اورژانس استان انجام شد.

وی ابراز کرد: 3 هزار و 708 مصدوم حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی در ایام تعطیلات امسال توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی اعزام شد و 981 نفر نیز توسط تکنسین های اعزامی اورژانس در محل حادثه بصورت سرپایی درمان شدند.

در این مراسم 40 نفر از کارکنان اورژانس استان که در طرح سلامت نوروزی و کمک به سیل زدگان استان خوزستان مشارکت بیشتری داشتند و از عملکرد مطلوبی برخوردار بودند تقدیر شد؛ همچنین از نیروهای شاغل در واحد اهداء عضو استان نیز در این مراسم تقدیر بعمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خوزستان سلامت سیل فوریت های پزشکی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی

تین نیوز

رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در تعطیلات نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند.

به گزراش تین نیوز به نقل از میزان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم ها تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان