Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@20:51:49 GMT

برترین شارژر خورشیدی سفری طراحی شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۲۶۱

برترین شارژر خورشیدی سفری طراحی شد

شارژر خورشیدی آنکر یکی از برترین شارژرهای موجود در بازار فناوری است که می تواند با انرژی خورشید انواع محصولات هوشمند را به سرعت شارژ کند.

شارژر خورشیدی آنکر می تواند برای انواع گوشی های آیفون 7،آیفون 6 پلاس، ایرپادپرو، مایکروسافت اج، گلکسی اس 7، نوت 5، ال جی، نکسوز و اچ تی سی استفاده شود.

 

این محصول 140 دلاری، از فناوری شارژ سریع PowerIQبرخوردار است، این محصول تا 21.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 تا 23.5٪ بهره وری بالاتری نسبت به نمونه های مشابه دیگر دارد.و قدرت بالایی برای شارژ دو دستگاه به طور همزمان دارد.

جنس این شارژر از مواد پلی استر نازک است و در برابر آب و هوا مقاوم است. ابعاد این محصول نیز بسیار کوچک است و قابلیت حمل بسیار ساده ای دارد.

   

 

این محصول دارای حلقه های الاستیک در هر دو طرف است که اجازه می دهد این شارژر به راحتی جمع شود و در یک کوله پشتی کوچک نیز جای بگیرد.  

این شارژر خورشیدی 2 پورت USB دارد و از دید بسیاری از کاربران گجتی بسیار جذاب برای مسافرت نیز محسوب می شود./انتخاب

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۵ میلیارد برای ساخت پنل خورشیدی در تنگستان

فرماندار تنگستان از اجرا طرح‌های نیروگاه خورشیدی در راستای تولید برق و درآمدزایی خانواده‌های مددجو در تنگستان خبر داد و گفت: در این راستا برای راه‌اندازی ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی در تنگستان ۴۵ میلیارد تومان پرداخت می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنگستان احمد لطفی ظهر امروز در کارگروه اشتغال در تنگستان یکی از طرح‌های مهم را ایجاد نیروگاه‌های تولید برق خورشیدی دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه شاهد تابش نور مستقیم آفتاب در اکثر ماه‌های سال هستیم و این ویژگی منحصر به فرد ظرفیت مناسبی است برای اجرا راه‌اندازی مولد خورشیدی است.

وی اضافه کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم بنا داریم از این ظرفیت خدادادی به‌صورت خاص استفاده کنیم و در همین راستا طرح نیروگاه‌های تولید برق خورشیدی با ظرفیت 5 کیلو وات با دو هدف در تنگستان اجرا خواهد شد.

فرماندار تنگستان هدف اول در اجرایی شدن نیروگاه‌های خورشیدی در تنگستان را مشارکت مردم در تولید برق با نگاه جبران بخشی از ناترازی برق دانست و بیان کرد: کسب درآمد و ایجاد اشتغال خانواده‌های مددجو و تامین بخشی از نیازهای معیشتی آنها از دیگر اهداف این طرح است.

لطفی از راه‌اندازی 300 نیروگاه برق خورشیدی در تنگستان خبر داد و ادامه داد: برای اجرا و راه‌اندازی هر پنل خورشیدی با ظرفیت 5 کیلو وات، 150 میلیون تومان و برای 300 مولد مورد اشاره در مجموع 45 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی یکی از ظرفیت‌های مهم تنگستان را ساحل در خلیج‌فارس نام برد و با اشاره به اقتصاد دریا پایه اضافه کرد: توسعه طرح های دریا محور از اولویت‌های شهرستان تنگستان است و توسعه طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی در این عرصه در اولویت است.

فرماندار تنگستان بیان کرد: توسعه اشتغال بر اساس ظرفیت ساحل و دریا در برنامه‌های این شهرستان قرار دارد.

لطفی تصریح کرد: همه ظرفیت‌ها برای استفاده از ظرفیت دریا و ساحل در شهرستان تنگستان باید پای کار باشد و تلاش می‌کنیم که زمینه فعالیت سرمایه‌گذاران در این بخش بیش از گذشته فراهم شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • ۱ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • هفت کشوری که تمام برق خود را از منابع تجدیدپذیر تولید می‌کنند
  • سرنوشت زباله‌های ناشی از رونق انرژی خورشیدی در هند چه می‌شود؟
  • تخصیص ۴۵ میلیارد برای ساخت پنل خورشیدی در تنگستان
  • شارژر بی‌سیم Anker با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟
  • ۲ تکنیک کاربردی برای تعمیر آسان کابل شارژر گوشی در خانه (فیلم)
  • روایت سفری متفاوت به افغانستان پس از حمله ایران به اسرائیل؛ «خوش‌آمدی قهرمان ایرانی»!
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی
  • پیش‌بازی منچسترسیتی - رئال مادرید؛ سفری دوباره به سرزمین طلسم‌شده