Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی شامگاه دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت اظهار داشت: پاسدار و سپاهی از دل مردم و برای مردم است.
سردار حبیب شهسواری در ادامه با اشاره به تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران از سوی رییس جمهوری آمریکا افزود: ترامپ باعث شد کسانی که سپاه پاسداران را هم نمی شناختند با آن بهتر آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین به نقشه های شوم دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان برای ایجاد شکاف بین مردم و مسوولان در تلاش هستند اما نقشه های شوم آنها مثل همیشه نقش بر آب می شود.
سردار شهسواری صلابت و اقتدار ایران را از مهمترین دلایل تهدیدات و تحریم های دشمنان به ویژه آمریکا دانست و افزود: بر همین اساس می‌خواهند بین اقوام کشور تفرقه بیاندازند تا بتواند به نقشه های شوم خود دست یابند.
به گزارش ایرنا طی آیینی شامگاه دوشنبه /دوم اردیبهشت/ با حضور سردار شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و مسوولان شهرستان، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار مقصود داوری قدردانی شد.
پلدشت در شرق شهرستان ماکو و در کرانه جنوبی رود ارس قرار دارد.
7132/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 رییس جمهوری سیل معارفه نیروهای مسلح ترامپ 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت پاسدار ایرانی در حمله اسرائیل به سوریه

روابط عمومی سپاه الیرز اعلام کرد: پاسدار بسیجی “بهروز واحدی” از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.   به گزارش ایرنا، این شهیدوالامقام بامداد امروز سه شنبه همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان براثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.   این شهید والامقام دارای یک فرزند ۲ ساله و ساکن کرج بود.   اطلاعات تکمیلی و زمان تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام متعاقبا اعلام می شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • جزئیات جدید درباره پاسدار نیروی قدس سپاه که در سوریه به شهادت رسید
  • شهادت پاسدار بهروز واحدی در دیرالزور سوریه
  • پاسدار البرزی در سوریه به شهادت رسید
  • صلابت قوای مسلح در مأموریت دفاع از کشور
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • شهادت پاسدار ایرانی در حمله اسرائیل به سوریه
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند