Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخورد قطار با خودرو پراید در منطقه شهرک فرهنگیان ساری یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران  با اشاره به حادثه برخورد قطار و پراید در ساری اظهار داشت: این حادثه یک کشته یک و مصدوم داشت.

وی افزود: این حادثه ساعت ۲۰ و ۸ دقیقه شامگاه دوشنبه به مرکز اورژانس اعلام شد و آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس ارطه و راهبند و فرهنگ به محل حادثه واقع در عبور شهرک فرهنگیان ساری اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زکریا اشکپور عنوان کرد: در این حادثه که در اثر برخورد قطار با خودروی پراید اتفاق افتاد یک خانم حدود ۴۷ ساله که فاقد علائم حیاتی بود و با شروع عملیات احیا پیشرفته توسط یکی از تیم‌های اورژانس و انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) متأسفانه ادامه احیا در بیمارستان هم مؤثر واقع نشد و جان باخت.

وی افزود: این حادثه یک مصدوم خانم هم داشت که ۴۸ ساله بود و توسط یکی دیگر از تیم‌های اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی بیمارستان خودرو مصدوم ساری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع ۲ حادثه رانندگی منجر به فوت در محورهای مواصلاتی سنقر و کلیایی و گیلانغرب خبر داد و گفت: در این سوانح ۲ نفر جان خود را از دست داده و ۳ نفر هم زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، عبدالحسین زارع امروز _یکشنبه، بیست‌وششم فروردین_ در خصوص حادثه رانندگی امروز سنقر و کلیایی و گیلانغرب اظهار کرد: حادثه نخست در سه راهی خیاران ابتدای جاده شمسک واقع در شهرستان سنقر و کلیایی میان یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه وانت نیسان رخ داد.

وی افزود: در جریان این حادثه راننده خودرو پراید در دم فوت کرد و سرنشین این خودرو به همراه راننده وانت نیسان زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و علت وقوع حادثه در دست بررسی قرار دارد.

وی ادامه داد: در حادثه دوم نیز که در محور گواور به اسلام آباد غرب ابتدای جاده روستای بیگ رضایی رخ داد، ۲ دستگاه خودرو پراید و تاکسی پژو با یک دستگاه تریلی کشنده برخورد کردند.

زارع خاطرنشان کرد: در این حادثه راننده خودرو پراید به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و راننده خودرو پژو هم زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد.

وی گفت: طبق نظر افسر کارشناس تصادفات پلیس راه تجاوز به چپ خودرو پراید علت وقوع این حادثه بوده است.

کد خبر 744572

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • انحراف پراید از جاده و سقوط به دره ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن
  • یک کشته و دو مصدوم در جاده دهدشت به پاتاوه
  • برخورد ۲ خودرو در زنجان ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد