Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@23:18:47 GMT

برنامه وزارت راه برای ساخت مسکن مشارکتی با ترک‌ها

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۳۸۳

برنامه وزارت راه برای ساخت مسکن مشارکتی با ترک‌ها

خبرگزاری تسنیم: علی نبیان با اعلام این‌که زمین‌های محدوده و حریم شهر‌ها توسط سازمان شناسایی شده و سازمان به دنبال ارزش افزوده برای آنهاست، اظهار کرد: به دنبال همکاری‌های مشارکتی -در این زمین‌ها- هستیم. در مرحله نخست، پروژه‌های مسکونی در قالب ۶۵ پروژه با حدود ۸۰۰۰ واحد مسکونی برای مشارکت در ساخت شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به عنوان نمونه در تهرانسر، زمینی به مساحت ۱۷۵ هزار مترمربع وجود دارد که استعداد ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی را داراست. همچنین، از دیگر پروژه‌هایی که در دستور کار است احداث مراکز تجاری-اداری و خدماتی است که در این خصوص تعدادی پروژه شناسایی شده‌اند.

نبیان در بیان نمونه‌هایی دیگر، توضیح داد: زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در منطقه تهرانسر با کاربری تجاری- مسکونی-خدماتی، زمینی دیگر در میدان ونک به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع با کاربری تجاری-اداری از جمله موارد مشارکتی است که می‌تواند مدنظر همکاری‌های مشترک قرار بگیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: این ظرفیت در مجموعه سازمان ملی زمین و مسکن وجود دارد تا همکاری مشترکی را با کشور ترکیه در زمینه‌های مورد توافق داشته باشد.

منبع: فردا

کلیدواژه: مسکن مشارکتی ترکی وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو

فرماندار شهرستان ماکو گفت: برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فرماندار شهرستان ماکو و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان‌غربی امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ از طرح اقدام ملی مسکن در سایت شهر بازرگان بازدید کردند.

نادر کاظمی در این بازدید اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر ساخت مسکن و صاحب خانه نمودن جوانان فاقد مسکن و اقشار کم درآمد جامعه ضروری است این طرح با کیفیت و اهتمام ویژه پیگیری و اجرایی شود.

وی افزود: برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به اینکه یکی از افتخارات دولت سیزدهم توجه به بحث نهضت ملی مسکن است، گفت: میانگین ساخت اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو از سطح استانی بالاتر است.

کاظمی ادامه داد: در پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن شهرستان ماکو تا فروردین ماه ۱۴۰۳ عملیات اجرایی ساخت ۱۵۰۰ واحد آغاز شده است که دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

کد خبر 745564

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه ۱۲ اصفهان
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار