Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@23:53:11 GMT

ازدواج آسان ۱۵ زوج جوان در بشاگرد با مشارکت خیرین

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۳۹۴

ازدواج آسان ۱۵ زوج جوان در بشاگرد با مشارکت خیرین



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، ابراهیم ابراهیمی  اظهار داشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، مراسم ازدواج آسان ۱۵ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد سردشت در سه نقطه شهرستان بشاگرد با مشارکت و کمک خیرین برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم نورانی ۱۵ سری جهیزیه به ۱۵ زوج جوان اهدا شد که ارزش هر جهیزیه ۱۲۰ میلیون ریال و ارزش کلی آن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت تصریح کرد: تعداد ۱۴ قلم کالا شامل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، فرش، تلویزیون ال ای دی، پتو ۲ نفره، رخت خواب، ظروف تفلون، سرویس ۵۲پارچه ملامین، جارو برقی، ساعت دیواری، اتو، کتری و قاشق و چنگال به این زوج‌ها اهدا شد.

ابراهیمی بیان کرد: اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان با هدف ازدواج ساده و آسان و به صورت تجمعی در سه روستای اهون، کش تخت و نیک دشت در ایام شعبانیه با همکاری کمیته امداد و خیرین صورت گرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد

علیرضا ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: صبح امروز سه شنبه در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به اقشار نیازمند جامعه، ۲۹۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

وی ادامه داد: برای تهیه این تعداد جهیزیه‌ها که شامل اجاق گاز، فرش، تلویزیون رنگی، جاروبرقی، یخچال و ماشین لباسشویی هستند، ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده که ارزش هر سری جهیزیه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز ۴۳۰ سری جهیزیه میان نوعروسان تحت پوشش این نهاد در حوزه شهرستان خاش، توزیع شده است.

کد خبر 6086182

دیگر خبرها

  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی