Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@11:17:03 GMT

مسئولان باید از تخریب درختان و محیط زیست جلوگیری کنند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۴۱۶

مسئولان باید از تخریب درختان و محیط زیست جلوگیری کنند

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: مسئولان امر باید از تخریب درختان و محیط زیست جلوگیری کنند.

‌محمد وحدتی هلان، در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: عکس‌ها و اخبار منتشر شده در شبکه‌های مجازی نشان‌دهنده قطع انبوه درختان و تشدید تخریب جنگل‌هاست.

وی افزود: مدیرکل منابع طبیعی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و سایر ارگان‌های ذی‌ربط به عنوان متولیان امر باید ورود کرده و با بسیج کردن عوامل شهرستانی، واقعیت را آشکار و در صورت حقیقت داشتن، با عوامل قطع درختان جنگلی برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مسئولان باید حقیقت ماجرا را از رسانه‌ها و مبادی معتبر و رسمی به مردم اعلام کنند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت حقیقت داشتن قطع درختان جنگلی باید مقصران به مراجع قضائی معرفی شده با اشد مجازات با آنان برخورد شود تا شاهد تکرار این اقدامات نباشیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قطع درختان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد دستگاه قضا با مسئولان و مدیران قانون گریز و متخلف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رییس کل دادگستری گیلان در نخستین نشست شورای قضایی گیلان با تبریک عملیات غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به حمله تروریستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق وجنایت‌های مکرر رژیم صهیونیستی گفت: مهم‌ترین دستاورد نظام این بود که به دنیا نشان داد هر زمان اراده کند می‌تواند اسرائیل را با خاک یکسان کند.
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی افزود: مسئولان باید در انجام وظایف محوله بدرستی اقدام کنند و در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.
 وی موضوع حقوق عامه را از تاکیدات مکرر و هرساله رهبرمعظم انقلاب عنوان کرد و گفت: صیانت از حقوق عامه از اولویت‌های دستگاه قضایی گیلان است و با مسئولان و مدیرانی که در انجام وظایف و تکالیف قانونی خود کوتاهی و یا ترک فعل کنند، برخورد قانونی می‌شود.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی استکبار را شکست
  • برخورد قاطع با صیادان غیرمجاز در رودخانه کارون شوشتر
  • برخورد دستگاه قضا با مسئولان و مدیران قانون گریز و متخلف
  •  برخورد قانونی با چرای دام در عرصه‌های جنگلی و مرتعی شهربابک
  • انتقاد شدید دادستان کل کشور از تخریب طبیعت بکر شمال
  • ‌کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در «خرامه» فارس
  • جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، وظیفه مهم مسئولان
  • وقوع سیلاب در پنجشیر و ارزگان
  • جنگ علیه درختان با فسفر سفید
  • لزوم برخورد قانونی با هنجارشکنان و ناقضان مقررات ورود زنان به ورزشگاه