Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که هیچ‌گاه فروش نفت ایران به کمتر از یک میلیون بشکه در روز نخواهد رسید.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه توئیتر خود نوشت: هرگز فروش نفت ایران به کمتر از یک میلیون بشکه در روز نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل مطلب وی به شرح ذیل است:

کف فروش نفت ایران را مناسبات دوجانبه تعیین می‌کند نه بلوف‌های سیاسی ترامپ وپمپئو. هیچگاه فروش نفت ما به کمتر از یک میلیون بشکه در روز نخواهد رسید.

روز گذشته کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که معافیت برای خرید نفت ایران برای ۸ کشور را تمدید نخواهد کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمریکا حشمت الله فلاحت پیشه فروش نفت معافیت های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردن: هرگز میدانی برای جنگ منطقه‌ای نخواهیم بود

وزیر خارجه اردن گفت که هرگز کشورمان را در معرض خطر قرار نخواهیم داد و هرگز میدانی برای جنگ منطقه‌ای نخواهیم بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن در سخنانی گفت: امنیت اردن و شهروندانش در معرض خطر است به همین سبب، پیام ما برای همگان روشن است، هرگز اجازه نخواهیم داد که کشورمان به میدانی برای جنگ تبدیل شود.

بلینکن خطاب به همتایان سعودی واردنی:خواهان تشدید تنش نیستیم!اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاستاردن کاردار ایران را احضار کرد

وی افزود ما به هیچ طرفی اجازه نخواهیم داد امنیت شهروندانمان را به خطر بیندازد و با تمام توان و امکانات خود با هر طرفی که تلاش کند به حاکمیت اردن و حریم هوایی آن رخنه کند، مقابله خواهیم کرد.

الصفدی با اعتراف به همکاری با آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابله با پهپادهایی که ایران برای تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی پرتاب کرده بود، گفت: همانطور که با پهپادهای ایرانی مقابله کردیم که ممکن بود خطری برای اردن شکل دهد، با پهپادهای اسرائیلی هم مقابله خواهیم کرد، چرا که معتقدیم خطری برای اردن هستند.

وی افزود من خواستم این مسئله را به طور واضح و شفاف بیان کنم، همه باید این نکته را بدانند، نباید به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل که در کابینه اش، وزیران افراطی و نژادپرست هستند،  اجازه دهیم که طرحهای جنگی را بر منطقه تحمیل کنند.

الصفدی گفت: ما باید مانع این طرحها شویم و طرحهای صلح واقعی را تحمیل کنیم، تحقق صلح(سازش) میان فلسطینیان و اسرائیل و برای تمام منطقه را دنبال کنیم، همچنین نباید به نتانیاهو اجازه دهیم که نگاهها را از آنچه در غزه جریان دارد، منحرف کند تا تمرکز بر رویارویی میان ایران و  اسرائیل باشد

حمایت احزاب اردنی از پاسخ کوبنده موشکی پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی

این در حالی است که احزاب ملی گرای اردن در حمایت از پاسخ موشکی و پهپادی قدرتمند ایران به  تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کردند: پاسخ ایران، حقی مشروع در رویارویی با قلدرمآبی و زورگویی رژیم صهیونیستی و تجاوزات مکرر این رژیم به حاکمیت کشورهاست.

این احزاب خاطر نشان کردند که پاسخ ایران، حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • متخصصان وزارت نفت تحریم‌ها در زمینه تولید و صادرات نفت را بلااثر کردند/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • اردن: هرگز میدانی برای جنگ منطقه‌ای نخواهیم بود
  • وزارت نفت اثر تحریم‌ها در تولید و صادرات نفت را کم کرد/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • تولید نفت ایران به ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه در روز رسید
  • پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
  • برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد
  • ایران هرگز به دنبال توسعه تنش‌ها در منطقه نبوده است