Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر گرم طلای ۱۸عیار امروز ۴۳۶ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است در حالی که روز گذشته هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۷ هزار و ۷۲ تومان بود و با مقایسه قیمت های دیروز و امروز شاهد افزایش ۹ هزار و ۷۲۸ تومانی در قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (سه شنبه سوم اردیبهشت) سکه بهار آزادی طرح جدید با قیمت 4 میلیون و 864 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 4 میلیون و 550 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی با قیمت 2 میلیون و 695 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با قیمت یک میلیون و 710 هزار تومان و سکه یک گرمی با قیمت 950 هزار تومان مبادله می شود این در حالی است که روز گذشته (دوشنبه دوم اردیبهشت) سکه بهار آزادی طرح جدید، سکه بهار آزادی طرح قدیم، نیم سکه بهار آزادی، ربع سکه بهار آزادی و سکه یک گرمی به ترتیب با قیمت های 4 میلیون و 720 هزار تومانف 4 میلیون و 600 هزار تومان، 2 میلیون و 650 هزار تومان، یک میلیون و 720 هزار تومان و 950 هزار تومان مبادله می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا براین گزارش، هر گرم طلای ۱۸عیار هم امروز (سه شنبه سوم اردیبهشت ماه) ۴۳۶ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است و هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۷۴دلار معامله می‌شود اما روز گذشته هر گرم طلای 18 عیار 427 هزار و 72 تومان و هر اونس طلا در بازار جهانی نیز 1279 دلار بود و با مقایسه قیمت های دیروز و امروز شاهد افزایش 9 هزار و 728 تومانی در قیمت هر گرم طلای 18 عیار هستیم.

 

این گزارش می افزاید: در بازار ارز نیز امروز (سه شنبه سوم اردیبهشت) در بازار آزاد دلار با قیمت 13 هزار و 880 تومان، یورو با قیمت 15 هزار و 550 تومان، پوند با قیمت 18 هزار و 250 تومان، درهم با قیمت 3 هزار و 800 تومان، لیر با قیمت 2 هزار و 420 تومان، یوان چین با قیمت 2 هزار و 40 تومان، دلار کانادا با قیمت 10 هزار و 200 تومان، دلا استرالیا با قیمت 9 هزار و 900 تومان و کرون سوئد با قیمت 14 هزار و 817 تومان مبادله می شود.

 

صرافی‌های بانک‌ها (سوم اردیبهشت) قیمت دلار را ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۴۵۰ خریداری می‌کنند. همچنین یورو در این صرافی ها با قیمت 15 هزار و 400 تومان خریداری می کنند و با قیمت 15 هزار و 450 تومان می فروشند.

 

این در حالی است که روز گذشته (دوشنبه دوم اردیبهشت) در بازار آزاد دلار، یورو، پوند انگلیس، دلار استرالیا، فرانک سوئیس، دلار کانادا، یوان چین، درهم امارات، لیر ترکیه به ترتیب با قیمت های 13 هزار و 650 تومان، 15 هزار و 450 تومان، 18 هزار و 100 تومان، 9 هزار و 850 تومان، 13 هزار و 900 تومان، 10 هزار و 150 تومان، 2 هزار و 40 تومان، 3 هزار و 740 تومان، 2 هزار و 420 تومان مبادله می شد.

 

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز (سه شنبه سوم اردیبهشت) اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۲ ارز از جمله یورو نسبت به روز دوشنبه افزایش و قیمت ۱۳ واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۱ ارز دیگر نیز ثابت ماند. بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین روز جاری هر پوند انگلیس با ۲۵ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۵۴۹ ریال و هر یورو نیز با ۶۷ ریال افزایش ۴۷ هزار و ۲۶۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۳۵۱ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۱۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۴۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۳۱ ریال، روپیه هند ۶۰۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۱۱۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۹ هزار و ۶۶۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۵۵۷ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۵۴ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۴۴۱ ریال قیمت خورد.

 

از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۳۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار ۹۶۴ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۰۹ ریال، روبل روسیه ۶۵۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۲ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۹۳۲ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۸۵ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۸۰۳ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۴۰۸ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۵۲۸ ریال تعیین شد.

 

افزون بر این نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۰۹ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۲۳۸ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۵۹ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار ۶۳۹ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۸۰ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۶ هزار و ۸۶۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۷۹ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۵۵۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۸۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۱ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۱۳۷ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۷۷۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان جشن نیمه شعبان امام زمان عج مسجد مقدس جمکران مجلس مقام معظم رهبری کانون مساجد اردبیل قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز طلا ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت پژو پارس LX صفر، در بازار امروز با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۸۷۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همچنین پژو پارس XU ۷ P سال امروز با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۶۹۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پژو پارس ELX-TU ۵ در بازار به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ در بازار به ۷۷۵ میلیون تومان رسید.

قیمت کارخانه خودرو‌های پژوپارس نیز از ۲۷۵ میلیون ۳۳۳ میلیون تومان متغیر است. قیمت این پژو پارس XU ۷ P سال سفارشی در نمایندگی ۳۰۹ میلیون تومان است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ در نمایندگی هم ۳۳۳ میلیون تومان است. همچنین قیمت پژو پارس XU ۷ P سال در نمایندگی ۲۹۴ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع پژو پارس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • نوسان سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به ریال امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تتر کاهشی شد