Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور عصر امروز در مراسم اعزام چهارمین مرحله از کمک‌های مردمی گیلان به مناطق سیل‌زده شمال کشور اظهار کرد: چهارمین مرحله از کمک‌های غیر نقدی سپاه قدس گیلان که از طریق نواحی، حوزه‌های بسیج و پایگاه‌های مقاومت جمع‌آوری‌شده بود به‌وسیله چهار کامیون به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقلام تهیه‌شده و ارسالی برای سیل‌زدگان افزود: این کمک‌ها شامل لوازم‌خانگی، آب‌معدنی، رب، کنسرو لوبیا، کنسرو ماهی، پوشاک بچه و بزرگسال، البسه، موکت و مواد غذایی به ارزش 470 میلیون تومان بود که جهت کمک به سیل‌زدگان ارسال شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه سپاه آمادگی کامل جهت کمک به هم‌وطنان عزیز سیل‌زده را دارد گفت: سپاه نواحی، حوزه‌های بسیج، پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات، هنوز هم آماده دریافت کمک‌های مردمی جهت ارسال به مناطق سیل‌زده هستند.

عبدالله پور با اشاره به اینکه رفع مشکلات شهرستان سوادکوه شمالی در استان مازندران به سپاه قدس گیلان سپرده‌شده، بیان کرد: کمک‌های مردمی بلافاصله پس از دریافت به مناطق سیل‌زده کشور ارسال می‌شوند و کمک‌های مردمی امروز نیز به شهرستان سوادکوه شمالی ارسال شد.

وی با بیان اینکه بیشترین نیاز مردم مناطق سیل‌زده پوشاک، لوازم‌خانگی، مواد بهداشتی و مواد غذایی کنسروی است تصریح کرد: بسیجیان همواره جهت کم کردن آلام مردم و خدمت‌رسانی به هم‌وطنان آمادگی دارند و هم‌اکنون تعدادی از بسیجیان جهادگر گیلان نیز در مناطق سیل‌زده شمال و جنوب حضور دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تشکر از کمک‌های خالصانه مردم خاطرنشان کرد: بنا به اعلام، هم‌اکنون نیاز ضروری مردم سیل‌زده به برخی اقلام منزل مانند اجاق‌گاز، فرش، موکت، یخچال، تلویزیون و بخاری است که امیدواریم با مشارکت مردم، معتمدین و خیرین بخشی از این نیازها را تأمین کنیم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب دیرهنگام احضار سفیر سوئیس به سپاه پاسداران | فیلم

سخنگوی وزارت خارجه گفت: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند. کشور سوئیس مهمترین کانال تبادل پیام‌های دیپلماتیک و ارسال پیام‌های آمریکا به ایران و ارسال پاسخ به طرف‌های آمریکایی بوده است. ارتباط مستمر بین دستگاه دیپلماسی و سفیر سوئیس در ایران وجود داشته و دستگاه دیپلماسی کاملا حرفه‌ای عمل کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد
  • تکذیب دیرهنگام احضار سفیر سوئیس به سپاه پاسداران | فیلم
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • سمپاشی باغ‌های رودبار علیه ملخ مراکشی
  • برنج وارداتی هم از سفره مردم پر می‌کشد؟
  • آغاز مبارزه با ملخ مراکشی در گیلان