Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکست تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار حساس برابر الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت برابر الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا کار این تیم برای صعود به دور بعد بسیار سخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست سرخ پوشان در این دیدار در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.

اسپورت ۳۶۰: "پیروزی ارزشمند الاهلی با درخشش السومه"

این سایت عربستانی نوشت: الاهلی پیروزی ارزشمندی را در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد و توانست برابر پرسپولیس با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. ستاره الاهلی در این دیدار عمر السومه بود که توانست هر دو گل را به ثمر برساند. این در حالی بود که شجاع خلیل زاده، برای نماینده ایران گلزنی کرد. السومه با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند به بهترین گلزن تاریخ الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد.

یورو اسپورت: "السومه الاهلی را برابر پرسپولیس پیروز کرد"

این سایت عربستانی هم نوشت: عمر السومه، بازیکن فوتبال اهل سوریه با درخشش خود در دیدار برابر پرسپولیس و دو گلی که به ثمر رساند تیمش را با نتیجه دو بر یک پیروز کرد تا الاهلی پیروزی ارزشمند را به دست آورد. الاهلی این پیروزی را سخت به دست آورد. هر دو تیم بازی را خوب آغاز کردند و این الاهلی بود که توانست در دقیقه ۳۰ از روی نقطه پنالتی گل نخستش را به ثمر برساند.

بازیکنان پرسپولیس بعد از این گلی که السومه به ثمر رساند به بازی هجومی روی آوردند اما ضربات نهایی آنها به گل تبدیل نشد و آنها نتوانستند از فرصت‌هایی که در این دیدار داشتند به خوبی استفاده کنند تا نیمه نخست با همین تک گل به پایان رسد. در نیمه دوم بازی هجومی الاهلی افت کرد و آنها تنها چشم به ضدحملات دوختند، این در حالی بود که بازی هجومی تیم ایرانی بدون فایده بود تا این که السومه گل دوم خود را در دقیقه ۸۳ به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رساند تا شرایط حریف را سخت کند. تیم فوتبال پرسپولیس توانست یکی از گل‌های خورده را در آخرین دقیقه بازی جبران کند اما بعد از این گل دیگر فرصتی نبود و داور سوت پایانی بازی را به صدا درآورد تا الاهلی پیروز این بازی حساس شود.

سایت عربی کوره: " پیروزی الاهلی با درخشش السومه"

این سایت عربی هم از نقش تأثیرگذار مهاجم سوریه‌ای الاهلی سخن به میان آورد و نوشت: عمر السومه با درخشش خود در دیدار برابر پرسپولیس و دو گلی که به ثمر رساند باعث شد تا الاهلی سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. در نیمه اول این الاهلی بود که با نظم و آهنگ بهتری بازی کرد و راحت تر به دروازه علیرضا بیرانوند رسید. در نیمه دوم حملات پرسپولیس به ویژه توسط علیپور خطرناک‌تر بود اما فرصت‌های یکی پس از دیگر از بین رفت به ویژه فرصت علیپور در دقیقه ۶۱ که به شکل عجیبی به بیرون رفت. پرسپولیس فرصت به تساوی کشیدن بازی را داشت اما این الاهلی بود که بار دیگر توسط عمر السومه به گل رسید و پرسپولیس در پایان تنها یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

سایت الواقع: "دبل السومه امیدهای الاهلی را زنده کرد"

این سایت هم نوشت: الاهلی در دیدار حساس برابر پرسپولیس توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. درخشش السومه باعث شد تا الاهلی برنده این دیدار شود و امیدهای این تیم برای صعود به دور بعد زنده شود. پرسپولیس در ۲۵ دقیقه نخست بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست فرصت‌های خوبی را خلق کند اما حملات این تیم تبدیل به گل نشد و در دقیقه ۲۸ این الاهلی بود که توانست توسط عبدالرحمان غریب یک پنالتی بگیرد که السومه آن را تبدیل به گل کرد. در نیمه دوم پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند اما حملات این تیم یا با واکنش‌های خوب سنگربان الاهلی مواجه می‌شد و یا این که خط دفاعی مانع مستحکمی بود. الاهلی یک بار دیگر توسط السومه روی یک ضربه آزاد دیدنی به گل رسید و شجاع خلیل زاده در آخرین دقیقه بازی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا در نهایت الاهلی پیروز بازی شود.

Arabicnews: " الاهلی از پرسپولیس انتقام گرفت"

این سایت عربی هم نوشت: الاهلی توانست شکست دیدار رفت برابر پرسپولیس را جبران کند و با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا امیدوار به صعود به دور بعد باشد. مثل همیشه عمر السومه درخشید و توانست هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا امیدهای الاهلی برای صعود به دور بعد زنده شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس دیدار پرسپولیس و الاهلی لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم دیدار دوستانه با زدوخورد تمام شد

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • اوسمار در تور قاتل پرسپولیس
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان