Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین رویداد «کارآفرینی و فناوری امداد و نجات» از سوی جمعیت هلال احمر و با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین رویداد «کارآفرینی و فناوری امداد و نجات» از سوی جمعیت هلال احمر و با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  هدف از برگزاری این رویداد ملی تشویق و ترویج توسعه فناوری در حوزه امداد و نجات است تا با برگزاری آن فرصتی برای مخاطبان ایجاد شود که در یک مسابقه علمی و عملیاتی نسبت به ارائه ایده‌ها و طرح‌های عملیاتی و اجرایی اقدام کنند. البته فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، پیش آگاهی و فناوری‌های حوزه توانمندسازی و بازسازی محور نخستین رویداد «ایده پردازی فناوری و کارآفرینی امداد، نجات و خدمات داوطلبان» است.

در این رویداد کلیه مخاطبان می‌توانند به‌صورت گروهی ثبت‌نام کنند. علاوه بر این شرکت‌کنندگان باید ایده و طرح اولیه خود را در وب‌گاه مربوطه بر اساس قالب مشخصی که وجود دارد آپلود کنند. شرکت کنندگان می‌توانند برای توضیح ایده و طرح خود از فایل‌های تصویری، صوتی و ویدئویی نیز استفاده کنند. سپس مرحله داوری ایده‌ها و فناوری‌ها آغاز می‌شود و ۳۰ طرحی که بیشترین امتیاز را کسب کنند به مرحله بعدی راه می‌یابند. سپس هریک از مالکانِ ایده یا فناوری منتخب یک روز فرصت دارند تا ایده و طرح خود را نهایی کرده و ساختار‌های آن را شکل دهند. از این مرحله به بعد کلیه فعالیت‌ها به‌صورت گروهی انجام می‌شود. هر تیم باید تلاش کند تا با مناسب‌ترین افراد به نتیجه مطلوب دست یابد.

همچنین در این رویداد تیم‌ها تحت آموزش و هدایت مربیان با تجربه حوزه کارآفرینی و امداد نجات قرار می‌گیرند و تا شب فرصت دارند تا روی طرح‌های خود کار کرده و آن را کامل کنند. پس‌از این مرحله هریک از تیم‌ها برای ارائه کار خود آماده می‌شود. در پایان طرح‌ها و فناوری‌ها ارائه شده توسط داوران بررسی و سه تیم برتر انتخاب می‌شود. البته علاوه بر نفرات برگزیده اول تا سوم به ۵ تیم دانش آموزی نیز جوایزی اهدا می‌شود.

۵ اردیبهشت ماه سال جاری آخرین مهلت ثبت نام و ارسال ایده‌ها است. پس از آن داوری اولیه ایده‌ها ۹ اردیبهشت ماه انجام می‌شود. همچنین ۱۲ اردیبهشت شروع رویداد و ۱۳ اردیبهشت پایان آن است.

رویداد ملی کارآفرینی و فناوری «امداد و نجات» از سوی جمعیت هلال احمر کشور و با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری زیست بوم تولید محتوای دیجیتال ابر زندگی، دانشگاه شهید بهشتی و سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاونت علمی فناوری امداد و نجات کارآفرینی امداد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: از ۴ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ و تا ساعت ۰۹:۰۰ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد متأثر از سیل و آبگرفتگی شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این مدت زمان ۲۸ مورد عملیات انجام شده است افزود: در این عملیات‌ها به ۶۰۹ نفر امدادرسانی، ۱ نفر به مناطق امن منتقل و آب نفوذ کرده به ۳۷ واحد مسکونی تخلیه شد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۴۳ تیم عملیاتی شامل (۱۷۱ نفر) در این عملیات‌ها شرکت و اقدام به توزیع ۲۶ تخته موکت، ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۱۴ بسته غذایی بین متاثرین از این پدیده جوی کردند.

بیشترین امدادرسانی در استان‌های اصفهان و کرمان انجام شده است.

کد خبر 6087705

دیگر خبرها

  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»