Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:35:15 GMT

پایان چشم انتظاری فرزندان شهید فاطمیون+فیلم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۶۰۸

پایان چشم انتظاری فرزندان شهید فاطمیون+فیلم

‍‍‍‍‍‍

هویت پیکر مطهر یکی از شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون بعد از گذشت چهار سال از شهادتش شناسایی شد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگار پویا، هویت پیکر مطهر یکی از شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون بعد از گذشت چهار سال از شهادتش شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید «رضا کریمی» یکی از رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون است که داوطلبانه راهی سوریه شد و در 31 فروردین ماه سال 94 توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

پیکر او مفقود بود و اخیراً توسط گروه‌های تفحص شهدا، پیکر این شهید نیز پیدا شده و هویت او توسط آزمایش DNA شناسایی شده است. مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید مدافع حرم ، امروز سه شنبه  سوم اردیبهشت ماه 98، ساعت 15 در معراج شهدای تهران برگزار می‌شود.

روایت پدرانه از علی اکبر فاطمیون: وقتی داعش نزدیک حرم شد، مسلح شدیمسینه زنی رزمندگان فاطمیون در پلدختر+فیلمنحوه امدادرسانی جهادگران لشکر فاطمیون در پلدختر+فیلم

نماهنگ مرکز رسانه‌ای فاطمیون برای این شهید و فرزندان چشم به راهش در ادامه قابل مشاهده است:

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع حرم مدافعان حرم لشکر فاطمیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع حرم مدافعان حرم لشکر فاطمیون جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع حرم مدافعان حرم لشکر فاطمیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم، علی آقابابایی، از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، حضور یافت و با خانواده این شهید، دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

آقای رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه، به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه شد.   رئیس جمهور با توجه به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این جنایت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت، موجب نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • روحینا روایتی از لشکر فاطمیون + فیلم
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس