Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:58:38 GMT

دستگیری سارق گوشی موبایل در اهواز

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۷۳۲

دستگیری سارق گوشی موبایل در اهواز

سرهنگ محسن دالوند به خبرنگار مهر گفت: پس از اعلام گزارش‌های رسیده از برخی مطب‌های شخصی سطح شهر، مبنی بر ربوده شدن تلفن همراه منشی مطب، رسیدگی به این مورد و دستگیری سارق یا سارقبن احتمالی به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: عوامل کلانتری ۱۴ این پلیس موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی، سارق که یک نوجوان کم سن و سال بود را شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز اظهار کرد: شگرد سرقت این متهم که یک نوجوان ۱۷ ساله است و سابقه محکومیت نیز دارد، به این شکل است که بعد از مراجعه به مطب پزشک خود را به عنوان شخصی که برای جمع آوری کمک‌های انسان دوستانه برای امور خیریه اقدام می‌کند جا زده و وقتی که منشی به منظور هماهنگی با پزشک مطب میز کار خود را ترک می‌کرد، سریع وارد عمل شده و گوشی تلفن همراه منشی را سرقت می کرده و بلافاصله از مطب خارج می شده است.

سرهنگ دالوند ادامه داد: در بازجویی‌های پلیسی به عمل آمده سارق به ۲۸ فقره سرقت گوشی موبایل از مطب‌های نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کرد.

وی در پایان ضمن اشاره به تحویل متهم دستگیر شده به مقامات قضائی از شهروندان درخواست کرد همواره مواضب افراد فرصت‌طلب باشند و با هوشیاری و انجام اقدامات پیشگیرانه از سرقت، این فرصت را در اختیار آنان ندهند.

کد خبر 4597847

منبع: مهر

کلیدواژه: اهواز سرقت موبایل نیروی انتظامی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سید محمد موسوی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری بخش دیشموک این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت مقدار زیادی محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد