Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:43:04 GMT

ورود دادستان کوهدشت به واژگونی اتوبوس در لرستان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۸۳۵

ورود دادستان کوهدشت به واژگونی اتوبوس در لرستان

دادستان کوهدشت جزئیات حادثه مرگبار اتوبوس در لرستان را تشریح کرد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

اردشیر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: یکی از اهالی کوهدشت به‌صورت خانگی برای اعزام زائران به مسجد جمکران هشت اتوبوس درون‌شهری از شهرداری خرم‌آباد را اجاره کرده و این اتوبوس‌ها به کوهدشت اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اتوبوس‌های حامل زائران در تاریخ 31 فروردین امسال کوهدشت را به مقصد قم ترک می‌کنند و یکی از اتوبوس‌ها در محور دورود ـ خرم‌آباد دچار سانحه تصادف شده‌ است.

جزئیات کامل تصادف مرگبار در لرستان+ اسامی نهایی جانباختگان و مصدومانلرستان|علت تصادف مرگبار اتوبوس در دست بررسی است؛ اعزام کارشناسان ناجا به محل حادثهجزئیاتی تازه از تصادف مرگبار اتوبوس در لرستان

دادستان کوهدشت عنوان کرد: برای ما جای ابهام است که چگونه اتوبوس‌هایی که متعلق به ناوگان شهرداری خرم‌آباد بوده زائران کوهدشت را به قم اعزام کرده‌ است؟ ما برای روشن‌شدن جزئیات بیش‌تری از این حادثه مرگبار در حال پیگیری موضوع هستیم.

به گزارش تسنیم، در شامگاه یک‌شنبه یک دستگاه اتوبوس حامل زائران کوهدشت که در حال بازگشت از سفر زیارتی جمکران بود در 5 کیلومتری خروجی دورود به‌سمت پلیس‌راه واژگون شد و این  سانحه تصادف مصدومیت 45نفر و فوت پنج نفر را در جاده‌های لرستان رقم زد.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس در موته ساعت ۵:۱۹ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: دو کد هلال‌احمر نیز به منظور امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۱ نفر شامل هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ ساله و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان‌های امام حسین و حضرت محمد میمه منتقل شدند.

عابدی ادامه داد: یک مرد ۳۵ نیز بر اثر این حادثه مصدوم شد و مراقبت‌های سرپایی دریافت کرد.

کد خبر 747408

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی