Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:59:30 GMT

پلوسی: بدون استیضاح هم می‌توان ترامپ را مسؤول دانست

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۰۶۱

پلوسی: بدون استیضاح هم می‌توان ترامپ را مسؤول دانست

اگرچه رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده بود که رئیس جمهور به شدت رفتار غیر اخلاقی و بی پروایی دارد که عزت و احترام را برای پستی که در اختیار دارد به ارمغان نمی‌آورد، اما با این وجود وی به درخواست دموکرات‌ها برای استیضاح رئیس جمهور آمریکا پاسخ منفی داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته بلومبرگ، به دنبال انتشار گزارش کامل رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی آمریکا، تعدادی از دموکرات‌ها خواستار استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به درخواست این دموکرات‌ها گفت: روند استیضاح تنها راه برای آشکار کردن حقایقی که کنگره به آنها برای مسئول دانستن ترامپ نیاز دارد، نیست.

نامه نانسی پلوسی تحت عنوان "همکاران عزیز" روز دوشنبه پیش از کنفرانس حزبی که از سوی دموکرات‌های مجلس نمایندگان برای مذاکره درباره‌ پاسخ حزب‌شان به تحقیقات رابرت مولر درخواست شده بود، منتشر شد.

پلوسی اعلام کرد: دموکرات‌ها همگی بر سر راهی که آنها باید به دنبال انتشار گزارش مولر اتخاذ کنند، توافق ندارند.

پلوسی درادامه این نامه نوشت: در حالی که طیف دیدگاه‌های ما از انجام تحقیقات درباره‌ داده‌های گزارش مولر تا استیضاح مستقیم گسترده شده است، همه ما کاملاً موافقیم که باید راه یافتن حقیقت را آغاز کنیم.

پلوسی که تلاش کرده صحبت درباره‌ استیضاح ترامپ را متوقف کند، در ادامه این نامه نوشت: بسیار مهم است که بدانیم حقایقی که منجر به مسئول دانستن رئیس جمهور می‌شود می‌تواند خارج از نشست‌ها حول محور استیضاح نیز به دست آیند.

علاوه بر استیضاح، رهبران مجلس نمایندگان آمریکا نوعی از بیانیه‌ انتقادی را به عنوان نتیجه‌ احتمالی دیگر یک تحقیقات پیشنهاد دادند.

پلوسی در نامه‌ خود نوشت: از آنجایی که ما آشکار کردن حقیقت و ارائه اصلاحات اضافی لازم برای حفاظت از دموکراسی‌مان را آغاز کرده‌ایم، باید به مردم آمریکا نشان دهیم که ما عاری از احساسات شدید یا پیش داوری عمل می‌کنیم به خصوص در زمینه ارائه حقیقت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند