Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه فرماندار شهرستان هشترود از اسماعیل رحیمی خبرنگار خبرگزاری مهر در این شهرستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

در این لوح تقدیر فرماندار هشترود با اشاره به تأثیرگذاری خبرگزاری مهر و اهمیت این رسانه بین مردم آورده است: نقش خبرنگار در پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی و روشن کردم اذهان عمومی بی بدیل و بی نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این لوح تقدیر آمده است: تلاش‌های شما فعال رسانه‌ای در خبرگزاری مهر در راستای اطلاع رسانی به موقع و رساندن به موقع پیام مردم به مسئولان و مدیران می‌تواند مصداق امر به معروف و نهی از منکر باشد چراکه پیشنهاد سازنده خبرنگاران یک معروف و تلاش برای جلوگیری از انحراف از سوی این قشر تأثیر گذار، نهی از منکر است.

کد خبر 4597883

منبع: مهر

کلیدواژه: هشترود خبرنگار خبرگزاری مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اشنویه گفت: در راستای برنامه‌های آموزشی  که به مناسبت بزرگداشت هفته زمین پاک در خانه محیط زیست  شهرستان اشنویه برگزار شد از یک دانش آموز فعال زیست محیطی و حافظ حیات وحش تقدیر به عمل آمد.

 کریم خضری افزود : این دانش آموز با عیدانه‌ های خود یک  یک بال پرنده شکاری شاهین را خریداری کرده و به اداره محیط زیست تحویل داده است که این پرنده در دامان طبیعت رهاسازی شد.

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند