Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رمضانی از ارائه مشاوره در حوزه خانواده در غرفه دبیرخانه کانون های مساجد استان قزوین در نمایشگاه ویژه بانوان خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: نمایشگاه ویژه بانوان از دوم تا ششم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برپا است که دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین هم در این نمایشگاه غرفه ای در اختیار  دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: در غرفه دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین توسط یکی از مشاوران و کارشناسان حوزه خانواده، مشاوره در خصوص ازدواج، روانشناسی و مسائل خانوادگی ارائه می‌ شود.

 

وی عنوان کرد: رویکرد ما این است که در این غرفه افراد را هرچه بیشتر با سبک زندگی اسلامی آشنا کنیم و راهکارهای مناسب با استفاده از دستورات دینی و سبک زندگی اسلامی ارائه شود که امیدواریم بتوانیم با اینگونه اقدامات سبک زندگی اسلامی را بیش از پیش در بین خانواده ها رواج دهیم.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: همچنین در این نمایشگاه کانون فیض بخش فاطمیه مسجد احمد خان بیگ قزوین هم غرفه ای در حوزه کارآفرینی در اختیار دارد و فعالیت های اعضای این کانون در حوزه کارآفرینی نظیر عروسک سازی، ساخت گل و غیره در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

گفتنی است دومین نمایشگاه تخصصی ویژه بانوان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره)، برای بازدید بانوان دایر است.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان جشن نیمه شعبان روز ارتش مسجد مقدس جمکران خبرگزاری رژه روز ارتش امام زمان عج ارتش نمایشگاه ویژه بانوان مشاوره کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی

شرکت پالایش نفت آبادان که برای نخستین در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز بصره حاضر شده بود توانست نظر بیش از هزار بازدید کننده را به خود جلب کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت پالایش نفت این نمایشگاه با حضور ۹۰ شرکت از ۱۲ کشور جهان برگزارشده بود و پالایشگاه آبادان به‌عنوان تنها نماینده وزارت نفت کشور ایران با برپایی غرفه‌ای به مساحت ۱۵۰ مترمربع و اختصاص چهار جایگاه، پذیرای بازدیدکنندگان بود.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه آبادان همچنین گفت : در مدت برگزاری این نمایشگاه علاوه بر مدیرعامل و مدیران ارشد، حدود ۶۰ کارشناس که روزانه بیش از ۱۰ کارشناس از واحدهای مختلف اعم از فنی، عملیاتی و بندر صادراتی ماهشهر، پاسخگوی بازدیدکنندگان بودند.

در این نمایشگاه سه روزه شخصیت‌های مختلفی ازجمله نائب رئیس کمیسیون انرژی، رئیس‌کل توزیع گاز، معاونین خطوط لوله عراق و رئیس انرژی استانداری بصره در غرفه پالایشگاه آبادان حاضر شدند و درباره مسائل فنی و تامین نیازمندی‌ها و تبادل دانش و فناوری‌های روز گفت‌وگو کردند.

توانمندی‌های صنعت نفت ایران در بخش پالایش و نفت در قالب پرسش و پاسخ رودررو، نمایش فیلم با موضوع فعالیت‌ها و محصولات پالایشگاه آبادان به نمایندگان نفتی جهان حاضر در این رویداد بین‌المللی عرضه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • اثر زیبای احصایی در دوسالانه ونیز رونمایی شد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • آمادگی ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات