Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن فروزان در جلسه کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی حاضر و تفهیم اتهام شد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی، در جریان دیدار این تیم با سپیدرود رشت، تیم تراکتورسازی 3 گل مشکوک دریافت کرد که با توجه به آمادگی دروازه‌بان تیم در مسابقات این فصل، شائبه‌هایی ایجاد شد که از سوی هواداران مورد اعتراض قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این اعتراضات، کمیته انضباطی باشگاه بر طبق وظایف خود، بررسی‌های لازم را آغاز کرد که جلسه رسیدگی کمیته انضباطی بر اساس مقررات انضباطی باشگاه، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و همچنین رویه دیوان داوری ورزش، مورخ 2 اردیبهشت‌ماه با حضور کاراندیش، معاون حقوقی باشگاه، آذرنیا، مدیرتیم و نصیری مدیر اجرایی تیم و همچنین محسن فروزان و وکیل وی برگزار شد.

حضور هواداران در تمرین تراکتورسازی تبریز برای دلجویی از شجاعی و دژاگهمومنی: تحت تاثیر تراکتورسازی و جو ورزشگاه قرار نگرفتیمجلسه ویژه زنوزی و استاندار آذربایجان شرقی/ بررسی اتفاقات دیدار تراکتورسازی - پیکان

در این جلسه اتهامات به وی تفهیم شد و محسن فروزان دفاعیات خود را در جلسه رسیدگی مطرح کرد.  این کمیته پس از بررسی مسائل مطرح‌شده و با توجه به ادله موجود و استعلام از نظر کارشناسان فوتبالی، اقدام به صدور رأی مستند و مستدل خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد

مربی تیم استقلال به پرداخت جریمه‌ای ۵۰ میلیون تومانی محکوم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: «کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، هاشمی‌نسب به مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

هاشمی‌نسب: نمی‌گذارند قهرمان شویم!

رأی صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدیدنظر ظرف مدت هفت روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • کمیته انضباطی سپاهان را جریمه کرد
  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه