Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر رشت گفت: می‌گویند که رفتگر بودم و وارد شورا شده ام؛ افتخار می‌کنم که لباس کارگری می‌پوشم و بدون شک خاری در چشم این آدم‌ها خواهم بود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسن علیپور با اشاره به عقب افتادگی حقوق کارگران بیان داشت: برخی از مدیران شهرداری فقط جیب‌های خود را پر می‌کنند و مدیر نما هستند، آنها منتظرند که چه کسی شهردار می‌شود تا در این راه پست و مقام بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان داشت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق کارگری، بسیار ناچیز است در حالی که در جیب همین مدیران میلیون ها تومان پول است و خبر از کارگران زحمتکش ندارند.

علیپور خاطر نشان کرد: می‌گویند که رفتگر بودم و وارد شورا شده ام؛ افتخار می‌کنم که لباس کارگری می‌پوشم و بدون شک خاری در چشم این آدم‌ها خواهم بود.

وی در پایان افزود: درخواست دارم تا مدیران شهرداری رشت، زندگینامه شهیدان و گذشتگانی چون احمد متوسلیان را بخوانند تا با مدیریت واقعی و جهادی آشنایی بیشتری پیدا کنند و راه آنها را سرلوحه و الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پول حقوق شورای شهر شهرداری مدیران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند

رضا سابکی  گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر احترام و اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.

سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.

وی اضافه کرد: از همه دلسوزان نظام تعلیم و تربیت، به ویژه اولیاء محترم دانش‌آموزان تقاضا دارم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولین آموزش و پرورش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • رئیس فراکسیون کارگری: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • حال کارگران خوب است!
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • سرکوب دستمزد کارگران و لطمات بزرگی که به کشور تحمیل شده
  • خوفی که به جان کارگران افتاد | کاهش حقوق در صورت تعطیلی پنجشنبه ها
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند