Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:33:25 GMT

درآمد 660 هزار دلاری عربستانی ها در ACL

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۳۲۸

درآمد 660 هزار دلاری عربستانی ها در ACL

چهار نماینده عربستان به طور میانگین تاکنون نزدیک به 2.5 میلیون ریال سعودی درآمد از حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، در فصلی که باز هم بحث میزبانی ایرانی ها و سعودی ها در بازی های مستقیم به سرانجامی نرسید تا دود این ماجرا به چشم نماینده های ایران برود و آنها را از درآمدهای میلیاردی دور کند رسانه های سعودی با انتشار گزارشی از درآمدزایی میلیونی چهار نماینده این کشور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ریاضیه عربستان مدعی شد چهار نماینده سعودی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان تا پایان دور رفت مبلغی در حدودی 2.5 میلیون ریال معادل 660 هزار دلار(نزدیک به 12 میلیارد تومان) درآمدزایی از بلیت فروشی، پاداش بردها، حق پخش تلویزیونی و ... داشته اند.


بنا به این گزارش الهلال با 220 هزار دلار بیشترین درآمد، الاهلی 170 هزار دلار، الاتحاد 160 هزار دلار و النصر هم با 120 هزار دلار پول خوبی از حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به جیب زده اند.


 در این نسخه از لیگ قهرمانان میزان هدایا و پاداش به باشگاه ها نیز افزایش داشته تا جایی که 25 میلیون دلار فصل قبل به 29 میلیون دلار رسیده است.بنا به نوشته ریاضیه عربستان تیم هایی که از مرحله گروهی به یک هشتم یا پلی آف صعود کنند مبلغی در حدود 100 هزار دلار در یک هشتم، 150 هزار دلار در یک چهارم و نیمه نهایی هم 250 هزار دلار پاداش مستقیم دارد و برای هر برد نیز 50 هزار دلار پرداخت خواهد شد.

لیگ قهرمانان آسیا عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ۲.۸ میلیارد دلاری سازمان ملل برای کمک به فلسطینیان

جنگ غزه تاکنون بیش از ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار به این باریکه خسارت وارد کرده است. این در حالی است که مقامات صهیونیست با محدود کردن محل درآمد‌های تشکیلات خودگردان، کرانه باختری را نیز در آستانه ورشکستگی کامل اقتصادی قرار داده اند. با این وجود، نهاد‌های بین المللی به دنبال راهکاری برای حل این بحران هستند. 

به گزارش الجزیره، سازمان ملل قرار است فردا (چهارشنبه) درخواستی جهانی برای تامین مالی کمک‌ها برای فلسطینیان مطرح کند. 

براساس اعلام مقامات این نهاد، سازمان ملل از اهدا کنندگان بین المللی خواهد خواست ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار برای کمک به غزه و کرانه باختری برای سال جاری میلادی اختصاص دهند. 

اندرو دی دومینیکو، مدیر دفتر هماهنگ کننده کمک‌های بشردوستانه برای فلسطین با اشاره به شرایط اسفناک غزه به دلیل جنگ فعلی از سوی رژیم صهیونیستی، خاطر نشان کرد: بدیهی است ۹۰ درصد از این کمک‌ها به غزه اختصاص خواهد یافت. 

وی خاطر نشان کرد: طرح اولیه برای سال ۲۰۲۴، ۴ میلیارد دلار بود، اما با توجه به توانایی محدود توزیع کمک‌های بشردوستانه، بودجه درخواستی کاهش یافت. 

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، محدودیت‌های شدیدی را برای سازمان‌های بشردوستانه به ویژه آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعمال کرده است. 

آنروا که اصلی‌ترین سازمان بشردوستانه فعال در غزه محسوب می‌شود اکنون به دلیل اتهامات مقامات صهیونیست منابع مالی اهداکنندگان غربی را از دست داده، و نیز اجازه فعالیت برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به شمال غزه را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • درخواست ۲.۸ میلیارد دلاری سازمان ملل برای کمک به فلسطینیان
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند