Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@06:33:30 GMT

سفر رئیس جمهور به کرمانشاه لغو شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۳۸۳

سفر رئیس جمهور به کرمانشاه لغو شد

سفر روز پنج شنبه این هفته ریاست جمهوری به کرمانشاه لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، شب گذشته دفتر ریاست جمهوری از سفر یک روزه دکتر روحانی به کرمانشاه و افتتاح تعدادی از پروژه های کلان استان خبر داد.

 

صبح امروز(سه شنبه، ۳ اردیبهشت) در تماس تلفنی با روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه در خصوص جزئیات این سفر، اعلام شد: برنامه سفر یک روزه رئیس جمهور به کرمانشاه که با همراهی دکتر اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح مسکن مهر کنگاور در روز (پنج شنبه، ۵اردیبهشت) اعلام شد؛  لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش، سفر دکتر روحانی به استان کرمانشاه به بعد از اتمام ماه مبارک رمضان موکول شده است که تاریخ دقیق آن متعاقبا از سوی دفتر ریاست جمهوری اعلام خواهد شد.

 

افتتاح سامانه گرمسیری، بازدید از چند روستای بازسازی شده در مناطق زلزله زده، افتتاح فاز جدید جهان فولاد هرسین و شرکت در جلسه شورای اداری استان، از مهمترین برنامه های سفر دکتر روحانی به استان کزمانشاه اعلام شده بود.

 

گفتنی است، پیش از این احتمال جابجایی تاریخ سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه اعلام شده بود.

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان جشن نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران امام زمان عج کانون مساجد کانون های مساجد سپاه اردبیل لغو سفر رئیس جمهور سفر یک روزه ماه مبارک رمضان دکتر روحانی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود رئیس جمهور به سریلانکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود و برای حضور در مراسم افتتاح ابرطرح چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» وارد این کشور شد.

آقای رئیسی در این سفر یک روزه، ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا، ابرطرح چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به‌طور رسمی افتتاح می‌کند. سپس، مراسم استقبال رسمی از آقای رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو، برگزار خواهد شد. دیدار دو جانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی، دیگر برنامه‌های این سفر است.

دیگر خبرها

  • ورود رئیس جمهور به سریلانکا
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود
  • (تصاویر) رئیسی در کراچی دکتر شد
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده