Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:05:54 GMT

افزایش اکیپ‌های گشت و نظارت بر اراضی ملی در همدان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۴۰۰

افزایش اکیپ‌های گشت و نظارت بر اراضی ملی در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید گلستانی از تشدید برخورد با متعرضان غیر قانونی اراضی دولتی و تخریب کنندگان منابع ملی در استان همدان خبر داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان اظهار داشت: برخی سودجویان در طول سال‌های گذشته از خلاء نظارت دستگاه‌های متولی حفاظت از اراضی ملی سو ء استفاده کرده و نسبت به تصرف و تغییر غیرمجاز اراضی و تخریب محیط زیست اقدام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در همین راستا به تمام ادارات و سازمان‌های مرتبط ابلاغ شده با افزایش اکیپ‌های گشت و نظارت نسبت به حفاظت از اراضی ملی اقدام کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان افزود: در صورت ارائه شکایت علیه متصرف یا متصرفین غیر قانونی اراضی ملی، محاکم قضائی نسبت به برخورد با سود جویان اقدام جدی خواهد کرد.

وی گفت: خریداران پیش از انجام هر معامله و عقد قراردادی نسبت به احراز مالکیت فروشنده اطمینان لازم را کسب کنند.

کد خبر 4597921

منبع: مهر

کلیدواژه: اراضی ملی دادگستری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت برنانوایی‌ها باهدف ارتقای کیفیت نان درآزادشهر انجام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد کریمی شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان اظهار کرد: گشت مشترک نظارت بر نانوایی‌ها با حضور ادارات و دستگاه‌های عضو کارگروه گندم، آرد و نان با هدف ارتقای کیفیت نان و رضایتمندی شهروندان به صورت مستمر در حال انجام است.

فرماندار آزادشهر در ادامه با بیان اینکه به دلیل ذائقه‌های مختلف، تنوع در تولید نان به عنوان یک ضرورت است، افزود: نانی که توسط واحدهای خبازی تولید و عرضه می‌شود، باید مورد طبع و ذائقه مردم باشد و در تهیه آن تمامی نکات بهداشتی در نظر گرفته شود.

وی همچنین با اشاره به برخورد بدون مماشات با واحدهای پخت نان متخلف، افزود: با تعدادی از واحدهای پخت نان که اقدام به کم‌فروشی، گران‌فروشی، برخورد نامناسب با مشتری و مشکل بهداشتی داشتند، برخورد قانونی صورت گرفت و جریمه شدند.

کریمی گفت: جلسات کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان آزادشهر برای بررسی وضعیت، کیفیت، کمیت، سهمیه و مجوز فعالیت واحدهای پخت نان نیز به صورت مستمر در فرمانداری آزادشهر در حال برگزاری است.

فرماندار آزادشهر در پایان با تأکید بر برخورد با واحدهای خبازی متخلف به صورت قانونی، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند تخلفات را با شماره تلفن ۱۲۴ در رابطه با قیمت نان و سایر موارد اعلام کنند.

کد خبر 6084890

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • پیشرفت ۲۰ درصدی اجرای قانون حدنگار در اراضی کشاورزی استان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت برنانوایی‌ها باهدف ارتقای کیفیت نان درآزادشهر انجام می شود
  • فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد
  • برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی
  • مبارزه با زمین خواران در دستور کار دادگستری کردستان