Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@09:19:02 GMT

خط ریلی اهواز – خرمشهر بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۴۶۴

خط ریلی اهواز – خرمشهر بازگشایی شد

مدیرکل راه‌آهن جنوب از بازگشایی محور ریلی اهواز – خرمشهر خبر داد و گفت: قطارهای باری و مسافری محلی در این محور ریلی به حرکت درآمدند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عبدالکریم درویش زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قسمتی از خط ریلی اهواز- خرمشهر از دو روز گذشته تخریب شده بود که با اقدامات انجام گرفته توانستیم این محور را بازگشایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این محور امروز بازگشایی شد و قطارهای باری و مسافربری به حرکت درآمدند و مسأله‌ای برای تردد قطارها وجود ندارد.

مدیر کل راه‌آهن جنوب تصریح کرد: مسیر ریلی اهواز – اندیمشک نیز که بر اثر سیلاب‌های اخیر دچار آبشکستگی شده بود، ترمیم شده است و با توجه به اقدامات انجام‌گرفته اجازه داده‌ایم تا قطارهای باری از امروز به صورت آزمایشی در این مسیر تردد کنند.

درویش زاده ادامه داد: در صورتی که امروز شاهد مشکلی برای تردد قطارها در این محور ریلی نباشیم، از فردا قطارهای مسافربری را نیز اجازه خواهیم داد تا در این مسیر تردد کنند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص تردد به سمت تهران با توجه به اینکه در دیگر مناطق این مسیر در حال بازسازی هستند، امکان اظهارنظر از سوی اداره کل راه‌آهن جنوب وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل خوزستان سیلاب مدیرکل راه آهن جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ حمید بهادری روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا افزود: بلافاصله بعد از بروز این مشکل نیروهای راه آهن در محل حادثه حضور یافتند تا بتوانیم هر چه سریع تر نسبت به بازگشایی مسیر اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: وجود مشکلات و آسیب به سازه‌های ریلی سیستان و بلوچستان همواره وجود دارد و بصورت مداوم کار بهسازی و تعمیرات انجام می شود.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: کارکنان پشتیبانی راه آهن بصورت شبانه روزی در حال خدمت هستند تا مشکل به وجود آمده در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

کد خبر 845484 منبع: ایرنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • سیلاب مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • حرکت قطارهای جنوب شرق بدون معطلی
  • لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • مسیر ریلی راه آهن زاهدان_میرجاوه مسدود شد
  • هیچ گونه خللی در سیر روان قطارهای باری و مسافری نداشتیم/ تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان