Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-29@05:36:19 GMT

شوک به الهلال در آستانه دیدار با استقلال

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۴۷۶

شوک به الهلال در آستانه دیدار با استقلال

در فاصله یک روز تا بازی حساس با رقیب ایرانی کادرپزشکی الهلال شوک بزرگی به کادر فنی و طرفداران این تیم وارد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تنها یکی دو ساعت به آخرین جلسه تمرینی الهلال در ورزشگاه محمد بن زاید مانده بود که کادر پزشکی باشگاه الهلال به سرمربی کروات این تیم خبر ناامیدکننده ای داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالم الدوساری ملی پوش کلیدی الهلالی ها به دلیل مصدومیت نمی تواند در بازی با استقلال ایران به میدان برود.


این خبر از آن جهت شوکه کننده بود که تا دیشب تمام رسانه های سعودی و نزدیک به باشگاه از الدوساری به عنوان یکی از مهره های کلیدی مامیچ در برنامه های تاکتیکی مقابل استقلال نام برده بودند اما بار دیگر کابوس مصدومیت سراغ این بازیکن آمد تا همچون بازی رفت با رقیب ایرانی، غایب بزرگ الهلالی ها باشد.


سالم الدوساری دیشب در تمرین آخر الهلال در زمین اصلی محمد بن زاید غایب بود تا به این ترتیب تمامی خبرهای منتشر شده پیرامون این شوک به قهرمان عربستان درست از آب دربیاید و یکی از کلیدی ترین مهره های الهلال به بازی امشب دو تیم در ابوظبی نرسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: الهلال عربستان سالم الدوساری دیدار الهلال و استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان

به گزارش ورزش سه، الهلال تاکنون در ماه رمضان دو بازی انجام داده است که در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2-0 الاتحاد را شکست داد و در لیگ حرفه‌ای عربستان نیز با نتیجه 2-1 مقابل ضمک پیروز شد.

این تیم پس از تعطیلات فیفادی نیز 4 بازی دیگر در ماه رمضان برگزار خواهد کرد؛ شاگردان ژسوس در لیگ به مصاف الشباب، الاخدود و الخلیج می‌روند و در سوپرجام نیز با النصر دیدار خواهند کرد.

ژسوس در گفتگویی با وب‌سایت رسمی الهلال در در این باره گفت: رمضان تجربه جدیدی برای من در عربستان سعودی است. من در اولین دوره حضورم در الهلال، این ماه را تجربه نکرده بودم. رمضان در اینجا بخشی از فرهنگ و دین مردم است و من احساس کردم که شناختی از این فرهنگ دارم.

سرمربی پرتغالی درباره شرایط تیمش در این ماه توضیح داد: در ماه رمضان خود را با شرایط وفق دادم. من روز به روز بیشتر یاد گرفتم و بازیکنان نیز روز به روز متفاوت ظاهر شدند.

وی در پایان تاکید کرد: باید در مورد این پویایی جدید و روزه گرفتن بازیکنان در ماه رمضان بیشتر می‌فهمیدم. در هر صورت همه چیز آسان است و ما با هر چیزی سازگار می شویم.

دیگر خبرها

  • الهلال به جمع 50 باشگاه برتر جهان راه پیدا کرد
  • پیشنهاد 715 میلیاردی الهلال به ستاره سابق اینتر
  • فکری بازی کنیم
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلال را انتخاب کرد
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان