Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:25:32 GMT

دیروز اتفاق پشت اتفاق افتاد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۵۲۴

دیروز اتفاق پشت اتفاق افتاد

تهران - ایرنا - هر قدر که، دو سه روز گذشته برای حاشیه نگاری از جشنواره جهانی فیلم فجر این دَر و آن دَر ‌زدیم اما دیروز به اندازه همه این چند روز، اتفاق پشت اتفاق افتاد.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، دیروز که جشنواره تمام شد، دو سوم این رویداد هنری هم تمام شد. کلا حاشیه‌های کمی داشت. ما هم روایت کردیم برخی را که دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی هم که از چشم‌مان دور ماند، روایت نشد. اما دیروز جشنواره حسابی اتفاقات یا بهتر بگوییم همان حاشیه‌ داشت.
ماجرای حاشیه‌ای روز پنجم جشنواره از همان ظهر آغاز شد، آنجا که جمع برخی از بازیگران برای دیدن یک فیلم جمع شد. مانی حقیقی، پژمان جمشید، نوید محمدزاده، امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا و جواد عزتی آمدند که فیلم «جهان با من برقص» را ببینند. دیدند. بعد هم فیلم که تمام شد وقتی داشتند از سالن خارج می‌شدند، شلوغ شد. خب طبیعی بود چون اگر بازیگر هم نبودند، آدم که بودند. شلوغ می شود زمان خروج. اما ماجرا از آنجا تراژدی شد که به خاطر برخی اتفاقات، نوید محمدزاده یکی از تصویربرداران را مجبور به پاک کردن فیلم ضبط شده‌اش کرد.
خلاصه ماجرا قبل از اینکه خیلی بالا بگیرد ختم به خیر شد. اما باید گفت که نوید جان خب اگر اینقدر در نقش‌هایت ذوب شده‌ای که گاهی از دستت درمی‌رود و آنقدر عصبانی می‌شوی که آدم فکر می‌کند داری بازی می‌کنی، خب نکن برادر جان. تا سوژه حاشیه‌های ما هم نشوی. حالا تراژدی داستان آنجاست که محمدزاده داور یکی از بخش های مهم و اصلی جشنواره هم است. حالا اگر او در قضاوت فیلم‌های جشنواره به یک فیلمی رای بدهد که دیگر داوران با او مخالفت کنند چه می‌شود؟ الله اعلم. به نظرم ما هم به این مقوله ورود نکنیم بهتر است تا بلکه از اعتراض طرفداران نوید در امان بمانیم.
حالا دیروز بزرگداشتی هم برای علی‌اکبر صادقی گرفتند. خیلی‌ها آمده بودند. فاطمه معتمدآریا، آیدین آغداشلو، ابراهیم حقیقی، ابراهیم فروزش، محمد سریر، احمد مسجدجامعی، رضا کیانیان، هوشنگ گلمکانی و خیلی های دیگر که باید به این جمع اضافه کنید. کلی هم از خوبی استاد صادقی گفتند. سیمرغ سیمین فجر جهانی را هم به او دادند؛ مردی که پهلوانان عاشق را از یاد نبرد. استاد صادقی برقرار باشید.
«پل شریدر» همان فیلمنامه‌نویس آمریکایی معروف هم حالا به تهران آمده. دیروز وقتی کمی بیشتر در چارسو آفتابی شد، برخی از او پرسیدند نترسیدی آمدی ایران؟ (چه سوالی بود!) او هم گفت: «نه، از الیور استون استعلام کردم.» بعد هم رفت در کارگاه دارالفنون. به نوجوانان دارالفنون گفت که اگر به چیزی باور ندارید آن را ننویسید. بعد هم گفت؛ برای موفقیت به ترکیبی از استعداد، شانس و حسابگری نیاز است. شانس را خوب گفته بود اما فکر می‌کنم مترجم خوب متوجه نشد.
دیروز اما «جهان با من برقص» اولین فیلم سروش صحت حسابی شلوغ شد. کلی آدم آمدند که فیلم را ببینند. «زغال»، همان محصول مشترک سینمای ایران و فرانسه هم شلوغ شد. «گناهکاران» دانمارکی را هم خیلی‌ها دیدند.
حالا از امروز تا پایان جشنواره 3 روزمانده است. «جهان با من برقص» باز هم چهارشنبه اکران می‌شود. «گناهکاران» نه، اما «زغال» هم اکران دارد.
گزارش از علیرضا مرادی
فراهنگ**9246** 9053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره جهاني حاشيه ها فيلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گچ دست بیرانوند باز شد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا بیرانوند که مدتی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ دست، دست خود را گچ گرفته بود، حالا با بهبود شرایطش، گچ دست خود را باز کرد تا به تمرینات پرسپولیس بازگردد.

حالا با تشخیص پزشکان، بیرانوند باید چند روزی اختصاصی تمرین کند تا شرایط بازی پیدا کند. هنوز معلوم نیست او می‌تواند تیمش را در دیدار برابر آلومینیوم در جام حذفی همراهی کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • آخرین قیمت طلا و سکه
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟
  • شکار جدید حزب‌الله لبنان ؛ پهپاد هرمس ۴۵۰ اشغالگران منهدم شد | جزئیات ۸عملیات دیروز علیه صهیونیست‌ها
  • گچ دست بیرانوند باز شد
  • قیمت درهم امارات امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی افغانستان، امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳