Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-25@05:14:34 GMT

مسعود خوانساری رییس اتاق بازرگانی تهران شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۵۵۲

مسعود خوانساری رییس اتاق بازرگانی تهران شد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، در جریان برگزاری اولین جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در دوره نهم، اعضای هیأت رئیسه مشخص شدند و مسعود خوانساری هم دوباره بعنوان رئیس انتخاب شد.

خوانساری در دوره هشتم هیأت نمایندگان اتاق تهران هم بر کرسی ریاست تکیه زده بود.

همچنین علا میرمحمد صادقی بعنوان نایب رئیس اول، محمد اتابک بعنوان نایب رئیس دوم، فاطمه مقیمی به عنوان منشی، ناصر ریاحی بعنوان خزانه دار نیز انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوانساری در ابتدای این نشست و پیش از رأی گیری، با اشاره به برگزاری انتخابات دوره نهم به شکل مکانیزه، سلامت و سرعت این انتخابات را بعنوان یک شاخص برشمرد و گفت: سال قبل در نظرسنجی که میان فعالان اقتصادی انجام شد، بالغ بر ٨٠ درصد پرسشگران از وضعیت اقتصادی ناراضی بودند.

وی افزود: دلیل این نارضایتی بخشنامه‌های متعدد و فضای بد کسب و کار بود اما در عین حال فعالان اقتصادی از عملکرد اتاق تهران راضی بودند.

خوانساری با بیان اینکه کارگروه ویژه مقابله با تحریم را فعال خواهیم کرد، گفت: امیدواریم بتوانیم در حوزه مقابله با تحریم بیش از گذشته فعال باشیم.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران مسعود خوانساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول کوهستانی پزوه در اولین میز خدمت سال ۱۴۰۳ در اتاق بازرگانی اصفهان، گزارشی از برگزاری ۱۱ میز خدمت گمرک در سال گذشته در محل اتاق بازرگانی را ارائه کرد و اظهار داشت: میز گمرک به پیشنهاد گمرک اصفهان و از سال گذشته با هدف بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی آغاز شد و در پایان هر ماه ملاقات مردمی به صورت رودررو با فعالان اقتصادی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد مشکل مراجعه کنندگان طولانی بودن زمان تخصیص ارز بوده است، تصریح کرد: اهم سایر مشکلات در خصوص تمدید مهلت ثبت سفارش، اخذ مجوزهای قانونی و مقرراتی و اعمال محدودیت‌ها، ممنوعیت‌ها و بخشنامه‌های خلع الساعه بوده است.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: ما منتظر مردم جهت رفع مشکلات در اداره نمی‌مانیم و برای حل مشکلات فعالان اقتصادی در پارلمان بخش خصوصی حضور پیدا می‌کنیم و روند کاهشی مراجعه کنندگان نشان دهنده افزایش رضایت مردم است.

کد خبر 6085018

دیگر خبرها

  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • معرفی ٤٠٠ هزار میلیارد تومان پروژه در همایش کرمان آیدکس/ رفسنجان از گردنه توسعه استان خارج شده است
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است