Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس از تعیین تکلیف سد مشمپا تا پایان خرداد امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی وقف چی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اطلاع از فعالیت نمایندگان حق مردم است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختلاف طبقاتی، بیکاری جوانان و حاشیه‌نشینی بزرگترین چالش امروز جامعه است، ادامه داد: بایستی به عموم مردم با عدالت نگاه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه درآمدهای دولتی به خزانه واریز و از طریق وزارتخانه و در قالب خدمات به مردم ارائه می شود، گفت: می توان از طریق ارائه کارت اعتباری به مردم به جای پول نقد، عدالت اجتماعی را برپا کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور خود در مناطق سیل زده اظهار کرد: به دلیل تملک بستر رودخانه که منجر به مسدود شدن آب رودخانه شده شاهد چنین اتفاقات تلخی بودیم.

وقف چی توزیع عادلانه پروژه های عمرانی را هم مورد تاکید قرار داد و گفت: 50 درصد سدهای کشور در خوزستان قرار دارد در حالی که در استانی مثل لرستان چنین اقداماتی انجام نشده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی رانت، انحصار و ویژه خواری به دلیل چند نرخی بودن ارز را هم مورد انتقاد قرار داد و گفت: وقتی ارز به واردات بسیاری از محصولات اختصاص می یابد، هیچ تولید کننده داخلی نمی تواند با ارز 12 هزار تومانی رقابت کنند.

وی با نامطلوب اعلام کردن میزان صادرات فرش خاطرنشان کرد: ارزش ریالی و صادراتی فرش افزایش یافته است، اما از نظر ارزی این پیشرفت قابل توجه نبوده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقف عملیات اجرایی سد مشمپا گفت: عملیات اجرایی آن در شهریور سال 96 از سرگرفته شد و برای تکمیل آن 1400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تا پایان خرداد امسال تعیین تکلیف می شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ارز فرش کارت اعتباری مجلس شورای اسلامی واردات 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ خرداد مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که هفتم خردادماه آغاز مجلس دوازدهم خواهد بود و در همان روز مراسم افتتاحیه برگزار می‌شود.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آخرین جلسه مجلس یازدهم چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود که این روز اختتامیه مجلس یازدهم خواهد بود.

وی همچنین اظهار کرد: شروع به کار مجلس دوازدهم دوشنبه هفتم خردادماه است که در همان روز مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم براساس پروتکل‌ها و مدارک مندرج در آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بودجه امسال شهرداری همدان ۴ هزار میلیارد تومان تعیین شد
  • ۷ خرداد مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • تعیین تکلیف چهره‌ی دروازه کازرون عملیاتی شود
  • درخواست عضو شورای شهر برای تعیین تکلیف دروازه کازرون و دائره‌المعارف چند زبانه شیراز
  • بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت برطرف شد
  • بررسی مشکلات بخش سیوان با حضور نماینده مردم در مجلس
  • خبر مهم برای سربازان؛ زمان اجرای قانون کاهش مدت سربازی تعیین شد
  • نمایندگان مجلس در همه مسائل جاری کشور حق اظهار نظر دارند
  • خرداد، پایان فرصت بروزرسانی سند آمایش مازندران
  • خدمت سربازی از ۱۴ ماه تا ۹ ماه ؛ قانون کاهش مدت خدمت سربازی چه زمانی اجرا می شود؟‌