Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- وزیر آموزش و پرورش گفت: مجلس و دولت گام های خوبی در رابطه با همسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی برداشته اند، تا این مساله در سال 98 نسبت به سال گذشته جدی تر دنبال شده و اتفاق بیفتد.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، «سیدمحمد بطحایی» امروز- سه شنبه -اظهارداشت: همسان سازی حقوق ها از اختیار دستگاه های اجرایی خارج است و این اقدام باید توسط دولت و صندوق های بازنشستگی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما به عنوان عضوی از خانواده آموزش و پرورش وظیفه داریم این موضوع را برای بازنشستگان فرهنگی پیگیری کنیم.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در این رابطه مجلس شورای اسلامی و دولت گام های خوبی را برداشته اند تا بحث همسان سازی برای سال 98 نسبت به سال 97 جدی تر دنبال شود و اتفاق افتد.
بطحایی خاطرنشان کرد: بی شک در بازه زمانی کوتاه همسان سازی به دلیل حجم اعتبارات مورد نیاز تحقق نمی یابد اما این برنامه شیب مناسبی را طی می کند.
وی یادآور شد: امیدوار هستیم با همتی که نمایندگان مجلس و دولت دارند در سریع ترین زمان ممکن نظام پرداختی بازنشستگان با شاغلان برابر شود.
سیام*3061*2021*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي بطحايي بازنشستگان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲

با وجود تلاش‌های بسیاری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جهت خودباوری و اتکا به نیرو‌های داخل در جهت ترقی کشور در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است، اما در فضای روایت هیچ گاه آن طور که باید این دست‌آورد‌ها بازنمایی نشده است. 
درهمین راستا سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) همراه با اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان با پیگیری وتلاش‌های شبانه روزی اقدام به برگزاری راهیان نور و راهیان پیشرفت برای فرهنگیان عزیز نموده است که بحق تاثیر ات بصیرتی وفرهنگی وتحول برانگیز آن برای مخاطبین کاملا مشهود بود. ازطرفی تلاش ها‌ی بی شائبه وخالصانه دست اندرکاران برگزاری این اردو‌ها واستقبال بی نظیر مخاطبین از برنامه‌های راهیان نور وپیشرفت منجر به کسب مقام سوم کشور برای استان لرستان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • امسال ۷۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش می شوند
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند