Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس طی بیانیه‌ای از انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی حمایت و از تلاش‌های پرثمر و صادقانه سردار سرلشکر محمدعلی جعفری تشکر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی حمایت و از تلاش‌های پرثمر و صادقانه سردار سرلشکر محمدعلی جعفری تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه به شرح زیر است:   رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب نمودند. حسین سلامی فردی انقلابی، جهادی و با سوابق بسیار روشن و مورد اعتماد رهبر انقلاب می‌باشند و انتصاب ایشان در آستانه دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی قدس سره‌الشریف نشان از جایگاه ویژه سپاه پاسداران به عنوان نهاد پاسدار حریم اسلام و جمهوری اسلامی می‌باشد.   این انتصاب پیامی روشن برای آمریکا و استکبار جهانی و همچنین برای جهان اسلام دارد که بیانگر ادامه راه نورانی امام (ره) در مبارزه بی‌امان با مستکبران و حمایت بی‌دریغ از مقاومت اسلامی است.   به حول و قوه الهی این انتخاب ضریب اقتدار نهاد مقدس سپاه را افزایش داده و محبوبیت آن را در اذهان عمومی ارتقا خواهد بخشید و خدمت‌رسانی این نهاد به اسلام و مردم عزیز ایران اسلامی را دو چندان خواهد نمود.   ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از مقام معظم رهبری برای این انتخاب شایسته، به برادر عزیز و ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون برای ایشان از خداوند متعال مسئلت نموده و پشتیبانی خود را از سپاه پاسداران و فرمانده شجاع و انقلابی آن اعلام می‌نماییم.   همچنین بر خود لازم می‌دانیم از تلاش‌های پرثمر و صادقانه سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در دوره مسئولیت خویش که همراه با موفقیت‌های ارزنده و خدمت به مردم در سایه اطاعت از رهبری بود تشکر و قدردانی می‌نماییم.   این بیانیه تاکنون به امضای بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس رسیده است. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی پیامی روشن برای همه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در پاسخ به تماس تلفنی شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی»، مهم‌ترین موضوع حال حاضر منطقه و جهان را ادامه نسل‌کشی بی‌رحمانه علیه فلسطینیان غزه و ضرورت تلاش مؤثر برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی، دانست.

رئیس جمهور اظهار داشت: کودک‌کشی، نسل‌کشی و جنایات هولناک صهیونیست‌ها در حالی با حمایت کامل آمریکا و برخی کشور‌های غربی ادامه یافته است که مردم مظلوم و مقتدر غزه با مقاومت خود، همچنان پیروز میدان هستند.

آقای رئیسی، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه را نشانه استیصال ناشی از دست نیافتن این رژیم به اهداف خود از حمله به غزه، توصیف کرد.   رئیس جمهور گفت: بر خلاف انتظار همه آزادی‌خواهان و ملت‌های آزاده و همچنین، بر خلاف نص صریح قوانین بین‌المللی، سازمان ملل و شورای امنیت مانند کوتاهی و بی‌عملی‌ خود در توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه، به حداقل وظایف قانونی خود در محکومیت حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نیز عمل نکردند.   آقای رئیسی تصریح کرد: بنابر این، جمهوری اسلامی ایران برای اعمال حق دفاع مشروع خود بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد، عملیاتی را علیه همان مراکزی که علیه ما شرارت کرده بودند، طراحی و اجرا کرد.   رئیس جمهور، بر ضرورت اتخاذ اقدامات بازدارنده، به‌ویژه از طرف کشور‌های اسلامی، در برابر ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد و حمایت‌های کورکورانه برخی کشور‌های غربی از این رژیم را زمینه ایجاد تنش‌ در منطقه دانست.   آقای رئیسی گفت: ما به‌طور رسمی اعلام کردیم که عملیات وعده صادق با هدف تنبیه متجاوز، با موفقیت انجام شد و اینک قاطعانه اعلام می‌کنیم که کوچک‌ترین اقدام علیه منافع ایران، قطعا با پاسخی سهمگین، گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن روبرو خواهد شد.   شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» نیز در این مکالمه تلفنی، روابط ایران و قطر را بر اساس اعتماد عالی متقابل میان سران دو کشور، متمایز و ممتاز، توصیف کرد و اظهار داشت: ایران و قطر در همه احوال و شرایط، پشتیبان و حامی یکدیگر بوده و هستند.   امیر قطر با توجه به تلاش این کشور برای محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه، تصریح کرد: امروز شاهد بالاترین سطح همگرایی جهانی و مردمی در حمایت از آرمان فلسطین هستیم و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با متشنج کردن اوضاع، افکار عمومی جهانی را از جنایات خود در غزه، منحرف کند.   شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» درایت جمهوری اسلامی ایران در طراحی و اجرای پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی را ستود و آن را حاوی پیام روشن برای همه دانست.

دیگر خبرها

  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی پیامی روشن برای همه دارد
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • ایستادگی ایران با قدرت ایمان در برابر استکبار جهانی
  • ضربه ایران به رژیم صهیونیستی حیثیت استکبار جهانی را خدشه‌دار کرد
  • درون اتاق جنگ ایران و لحظه آغاز حمله به اسرائیل
  • کدام فرماندهان بلندپایه نظامی در اتاق عملیات حمله موشکی به اسرائیل حضور داشتند؟ /سردار سلامی فرمان حمله را صادر کرد
  • پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد
  • واکنش قالیباف به حمله سپاه به سرزمین‌های اشغالی