Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ابوالفضل زارعی‌نژاد، مسئول نهضت جهانی نهج البلاغه‌خوانی در البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای طرح نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی در البرز، اظهارکرد: برپایی همایش‌ها و برنامه‌هایی با محوریت نهج البلاغه‌خوانی در سطح استان البرز از محوری‌ترین برنامه‌های این نهضت است.
وی افزود: به همین منظور با حضور حجت الاسلام مهدوی ارفع در زمینه «جامعه علوی در سایه نهج‌البلاغه» برای علاقمندان برنامه ای در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارعی‌نژاد با اشاره به اجرای این طرح در مراکز و نهادهای استان، توضیح داد: حوزه امام جعفر صادق(ع)، سالن شهید فهمیده بلوارموذن، دانشکده کشاورزی و دفتر امام جمعه کرج از جمله مراکز برپایی همایش‌هایی با موضوع «جامعه علوی در سایه نهج‌البلاغه در زمینه چگونگی و چرایی فرهنگ‌سازی با نهج‌البلاغه امیرالمومنین» است.
این مسئول با اشاره به اینکه تقویت و ایجاد انگیزه نهج‌البلاغه‌خوانی مهم‌ترین هدف نهضت است، افزود: این همایش روز چهارشنبه، چهارم اردیبهشت با حضور استاد حجت الاسلام مهدوی ارفع، موسس نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی از قم، از ساعت ۱۱ در میدان قدس، بلوار امامزده حسن(ع) در مرکز همایش شهدای پردیس سالن شماره دو برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن معارف زارعی نژاد نهج البلاغه همایش مهدوی ارفع نهضت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در پی درگذشت نصرت الله میرزایی از شبیه خوانان پیشکسوت استان مرکزی، کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی طی پیامی، این فقدان را به جامعه هنری و خانواده وی تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«از گیر و دار روز قیامت مرا چه باک/ خود را فکنده‌ام به کمند تو یا حسین (ع)

با نهایت تاسف و تاثر، درگذشت جانگداز خادم الحسین(ع) کربلایی نصرت‌الله میرزایی که عمری را به مدیحه سرایی اهل بیت (ع) در کسوت شبیه‌خوانی پرداخته بود خدمت خانواده محترم و جامعه شبیه‌خوانان استان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.

مرحوم میرزایی در هنر شبیه‌خوانی صاحب اندیشه‌ای هنرمندانه و کوله‌باری از تجربه بود. بی‌شک او بخش مهمی از روند جریان‌سازی در هنر ارزشمند شبیه‌خوانی این سرزمین کهن محسوب می‌شد.»

کد خبر 6086462 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان