Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@07:16:29 GMT

830 سیل‌زده سیستانی اسکان اضطراری یافتند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۶۸۴

830 سیل‌زده سیستانی اسکان اضطراری یافتند

رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: تاکنون بیش از 830 نفر از سیل‌زدگان روستاهای شهرستان هیرمند در منطقه سیستان توسط نیروهای هلال احمر مستقر در منطقه در مکان‌های امن اسکان اضطراری داده شدند.
وی اظهار کرد: همزمان با بروز سیلاب، آسیب دیدن سیل‌بند رودخانه نیاتک از دو نقطه و روان شدن سیل به سمت روستاها و مزارع شهرستان هیرمند، نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر سریعاَ با دستگاه‌های مجهز در منطقه مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه تعداد 8 روستا در وضعیت بحران قرار دارند، افزود: از لحظه وقوع سیلاب، تعداد 150 نیروی امداد و نجات جمعیت هلال احمر در قالب 20 تیم عملیاتی وارد کار شده و ضمن اسکان سیل زدگان، با قایق اقدام به تخلیه وسایل منازل روستائیان کردند.
وی بیان کرد: در حال حاضر امدادگران به‌همراه 10 دستگاه خودرو، دو فروند هلی‌کوپتر و چهار فروند قایق در منطقه سیستان مشغول به ارائه خدمات هستند.
راشکی همچنین از توزیع 135 تخته موکت، 524 تخته پتو و نصب 135 دستگاه چادر در این منطقه خبر داد و افزود: برای اسکان اضطراری هموطنانی که روستاهای آنان درگیر آبگرفتگی و تخلیه شده، چهار مکان امن (سه مدرسه و شهرک صنعتی هیرمند) در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن سیلاب سیستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش