Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارقان طلاجات منزل خبر داد و اظهار داشت: اعضای یک باند که به صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت طلاجات می‌کردند دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور شناسایی و دستگیری اعضای این باند حرفه‌ای سرقت طلاجات منزل اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس انجام شد و این موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بوشهر بیان کرد: کاراگاهان پلیس شب گذشته به یک دستگاه خودرو در یکی از خیابان‌های شهر بوشهر مشکوک شدند و پس از بررسی و استعلامات لازم بامداد امروز این خودرو در شهر دیلم به همراه پنج سرنشین متوقف شد.

سرهنگ سهرابی اضافه کرد: افراد دستگیر شده همگی غیر بومی هستند که با استفاده از پلاک سرقتی اقدام به سرقت طلاجات منزل می‌کردند و مقادیری طلای مسروقه نیز از خودرو آنها کشف شد.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی از این سارقان ادامه دارد، اظهار داشت: برابر بررسی‌های انجام شده یکی از دلایل افزایش سرقت طلاجات منزل به وسیله سارقان غیر بومی کم‌توجهی شهروندان به توصیه‌های ایمنی و نگهداری طلاجات در منزل و رها کردن منزل بدون حفاظ و نگهبان است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: شهروندان طلاجات خود را به صندوق امانات بانک بسپارند یا در منزل در محلی مطمئن نگه دارند و هیچ‌گاه منزل را خالی از سکنه رها نکنند.

کد خبر 4597952

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت در ایام تعطیلات نوروزی و به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های صورت گرفته، کاراگاهان موفق شدند ۳ سارق محتویات داخل خودرو را دستگیر کنند و همچنین با رصد اطلاعات و بازجویی‌های انجام شده ۲ نفر دیگر مالخر را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مهاباد ادامه داد: متهمان در تحقیقات تکمیلی با دلایل و مدارک موجود به ارتکاب ۳۰ فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نقش مهمی در در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش کنند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و جز شهر‌های گردشگر پذیر منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت منازل در کرمان؛ ۶ نفر بازداشت شدند
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت