Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@10:32:43 GMT

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دنیا نمونه است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۷۸۳

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دنیا نمونه است

حجت الاسلام حسینی کیا، با اشاره به خدمات سخت و طاقت فرسای نیروی انتظامی در زمان ها و مناسبت های مختلف، گفت: جایگاه پلیس در میان مردم بسیار رفیع است و در سطح بین المللی نیز نمونه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «حجت الاسلام جواد حسینی کیا» امروز(سه شنبه، ۳ اردیبهشت) در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان سنقر و کلیایی با تقدیر از زحمات پلیس در برقراری نظم و امنیت، گفت: بدون شک پلیس جمهوری اسلامی امروز در دنیا نمونه و ماموران نیروی انتظامی زینت کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جایگاه رفیع پلیس در میان مردم و وجهه بسیار خوب مأموران نیروی انتظامی در جامعه، گفت: نیروی انتظامی در زمان ها و مناسبت های مختلف خدمات سخت و طاقت فرسایی را برای برقراری نظم و امنیت در جامعه ارائه می کند که نتایج این زحمات به خوبی ملموس است.

 

وی بیان کرد: کارکنان ناجا انسان هایی شریف، خدوم و بی ادعا هستند و تنها هدفشان افزایش امنیت و حفظ نظم و امنیت در جامعه است.

 

حجت الاسلام حسینی کیا، با اشاره به نقش حیاتی و امنیت آفرین نیروی انتظامی در جامعه، اظهار کرد: اداره جامعه بدون حضور پلیس حتی برای ساعاتی کوتاه نیز غیرقابل تصور است و این نشانگر شاخص بودن نقش ماموران انتظامی و اهمیت حضورشان است.


وی با ابراز رضایت از امنیت موجود در این شهرستان، ابراز کرد: پ رضایتمندی عموم مردم از امنیتی که بر سنقروکلیایی حاکم است نشان می دهد پلیس شهرستان به فرماندهی سرهنگ احمدی فرد وظایف خود را به خوبی انجام داده اند.


نماینده سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی، خواستار همکاری بیشتر مردم و مسئولان با ماموران انتظامی شد و تصریح کرد: کاهش محسوس سرقت ها، افزایش کشفیات در حوزه های مختلف و برخوردهای قاطعانه ای که با پدیده قاچاق صورت گرفته است بیانگر اهتمام پلیس شهرستان در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی است.

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان نیمه شعبان کانون مساجد جشن نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران روز ارتش کانون های مساجد امام زمان عج مراجع ارائه خدمت به مردم نیروی انتظامی نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی‌گوشی‌های اسرائیل خللی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود عباس‌زاده مشکینی، با اشاره به عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: رژیم صهیونیستی کاری جز عملیات روانی ندارد چون جمهوری اسلامی ایران کشور بزرگی است که به عنوان یک بازیگر شناخته شده در دنیا محسوب می‌شود.

بنابر گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بازیگر مدعی و تاثیرگذاری در دنیا به شمار می‌آید؛ لذا بازی‌گوشی‌ها و شیطنت‌های امثال رژیم صهیونیستی کلیت سیاسی و اقتصادی ما را برهم نمی‌زند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما قوی‌تر از آن هستیم که تعادل‌مان با این بازی‌گوشی‌ها به هم بخورد حتی اقتصادمان قوی‌تر از گذشته هم خواهد شد و پیش‌ می‌رود.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897980

دیگر خبرها

  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • بازی‌گوشی‌های اسرائیل خللی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نمی‌کند
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • ارتش در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • حضور مردم در مناسبت‌ها و جامعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است
  • عملیات وعده صادق باعث اقتدار و سربلندی ایران در دنیا شد