Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر فدراسیون کشتی در واکنش به احتمال تغییر سرپرست فدراسیون کشتی مدعی شده اگر وزارت ورزش این انتصاب را انجام دهد کشتی ایران تعلیق می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با رفتن رسول خادم از فدراسیون کشتی حمید بنی‌تمیم به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد، هر چند پس از اینکه خادم کناره‌گیری خود را از ریاست فدراسیون کشتی اعلام کرده بودند بنی‌تمیم نایب رئیس، رضا لایق دبیر و برخی دیگر از مسئولان فدراسیون از سمت‌هایشان استعفا کرده بودند اما در نهایت هیچکدام از آنها راضی به رفتن از فدراسیون نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط به گونه‌ای رقم خورد که تیم مدیریتی رسول خادم در دوره سرپرستی هم به کار خود ادامه داد. با انتصاب بین‌تمیم به عنوان سرپرست فدراسوین کشتی، رضا لایق دبیر فدراسیون باقی ماند تا مشخص شود این استعفاها صوری بوده و هیچکدام از آنها تمایلی به کناره‌گیری از سمت‌هایشان نداشته‌اند. با توجه به تصمیم‌گیری‌هایی که بنی‌تمیم در طول دوران سرپرستی خود انجام داد قابل پیش‌بینی بود که وی برای ریاست فدراسیون نیز کاندیدا شود، اما حضور وی به عنوان سرپرست فدراسیون باعث شد بسیاری از اهالی کشتی نسبت به ادامه سرپرستی بنی‌تمیم در فدراسیون کشتی واکنش منفی نشان دهند، این اعتراض‌ها تا جایی پیش رفت که در حال حاضر وزارت ورزش به دنبال این است که فردی دیگر را به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی منصوب کند تا هیچگونه شائبه‌ای در این خصوص به وجود نیاید. همین موضوع با واکنش رضا لایق روبرو شد. او در گفت‌وگویی که روز گذشته انجام داد مدعی شد که اگر وزارت ورزش اقدام به انتخاب سرپرست فدراسیون کند احتمال تعلیق کشتی ایران وجود دارد و در این خصوص باید مجمع فدراسیون کشتی تصمیم‌گیری کند.

واکنش رضا لایق در مورد انتخاب سرپرست فدراسیون کشتی توسط وزارت ورزش می‌تواند این نتیجه را در پی داشته باشد که تیم مدیریتی رسول خادم به دنبال این است که این فدراسیون همچنان در سیطره خودشان باشد و به نظر می‌رسد تلاش‌هایی نیز در حال انجام است تا گزینه مورد نظرشان به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود.

لایق که نسبت به انتصاب سرپرست فدراسیون کشتی توسط وزیر ورزش معترض است و از واژه تعلیق استفاده می‌کند فراموش کرده رسول خادم نیز مدام از این واژه استفاده می‌کرد اما در نهایت مشخص شد اتحادیه جهانی کشتی هیچ وقت به دنبال تعلیق کشتی ایران نبوده و این ترفند تنها بهانه‌ای بوده تا برخی‌ها بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

آنچه مسلم است اتحادیه جهانی کشتی با انتخاب سرپرست فدراسیون از سوی وزارت ورزش اقدام به تعلیق کشتی ایران نمی‌کند مگر اینکه شانتاژهایی از داخل کشور صورت بگیرد. بدون شک این شانتاژها خلاف منافع ملی خواهد بود و در صورت رخ دادن این اتفاق باید در صداقت کسانی که خودشان را دلسوز کشتی می‌دانند شک کرد.

باید این اجازه داده شود روند انتخابات فدراسیون کشتی به صورت سالم و فارق از هر گونه شبهه طی شود، چرا که فاصله زیادی تا المپیک 2020 باقی نمانده و انتظارات از کشتی ایران در این میدان مهم بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی رسول خادم بنی تمیم رضا لایق تعلیق کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روندآماده سازی زیرساخت های جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این بازدید   معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری شهرستان ارومیه،   سرپرست معاونت محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه ، رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه و نمایندگان ادارات کل راهداری و حمل نقل جاده ای و  مدیریت بحران استان با حضور در ساحل دریاچه ارومیه از روند اجرای عملیات آماده سازی زیرساخت های لازم برای برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی و بین‌المللی ورزش‌های آبی بازدید کردند.

 این جشنواره با دستور استاندار آذربایجان غربی و برای نخستین بار با محوریت حفظ محیط زیست و دریاچه ارومیه همراه با برنامه ها و مسابقات مختلف ورزشی ، فرهنگی ، آموزشی و زیست محیطی  ۲۴ ام فروردین ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند
  • عید دیدنی متفاوت به سبک رسول خادم
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • بررسی روندآماده سازی زیرساخت های جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه
  • پسندیده، نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی گورش شد
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی گورش شد