Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@22:38:46 GMT

کشف 3 تن و 500 کیلو مواد افیونی در فارس

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۹۷۷

کشف 3 تن و 500 کیلو مواد افیونی در فارس

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سردار "احمد علی گودرزی" اظهارداشت: ماموران انتظامی فارس در راستای مقابله با موادمخدر و برخورد با سوداگران و قاچاقچیان و با انجام اقدامات شبانه روزی و اطلاعاتی در فروردین ماه سال جاری، 94 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر را در محورهای مواصلاتی شناسایی و توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انهدام 13 باند مواد مخدر طی این مدت، افزود: در این راستا یک هزار و 608 متهم شامل قاچاقچی، معتاد، حمل کننده، نگهدارنده و ... دستگیر شده است. فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص 3 تن و 500 کیلو انواع موادمخدر کشف شده است، خاطر نشان کرد: این کشفیات شامل 2 تن و 860 کیلوگرم تریاک، 447 کیلو حشیش، 41 کیلو هروئین، 3 کیلو مرفین و 149 کیلو سایر مواد مخدر می باشد. سردار گودرزی تأکید کرد : مأموران انتظامی استان با به کارگیری همه توان عملیاتی و انتظامی خود در راستای تامین نظم و امنیت و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تلاش می‌کنند و شهروندان نیز می توانند هرگونه موارد مشکوک در این خصوص را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان فارس خودرو فرمانده انتظامی استان معتاد نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از اجرای طرح دو روزه ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا، ۵۲۸ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علی احمدپور با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل است، اظهار کرد: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آن‌ها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم کنیم.

وی از اجرای طرح دو روزه ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان خبر داد و افزود: در این راستا، ۵۲۸ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان خاطرنشان کرد: از این افراد ۱۸ کیلو و ۴۹۱ گرم تریاک، ۱۶۵ گرم هروئین، ۲۱ کیلو و ۳۰۳ گرم حشیش، یک کیلو و ۹۰۱ گرم شیشه و ۴۳ کیلو و ۹۶۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم، تصریح کرد: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند.

کد خبر 747876

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز