Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@08:41:45 GMT

حذف نام شهید از تابلوی خیابان! +عکس

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۹۹۱

حذف نام شهید از تابلوی خیابان! +عکس

به گزارش جهان نيوز، چندسالی است که فرد یا افرادی به تغییر نام خیابان گلزار در یکی از مناطق شمالی تهران واکنش تندی نشان می‌دهند.

ماجرا به چندین سال قبل بر می‌گردد که شهرداری، نام خیابان گلزار را به نام خیابان شهید مصباحی تغییر داد، بعد از این اتفاق تابلو‌های این خیابان توسط برخی افراد با اسپری مخدوش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش ها، این اتفاق چندین بار افتاد تا اینکه شهرداری در تابلو‌های جدید نام «گلزار» را در داخل پرانتز و در جلوی نام شهید قرار داد، اما باز هم فرد یا افرادی با اسپری این تابلو‌ها را مخدوش کردند.  
سوال اینجاست که آیا این واکنش توسط ساکنین انجام می‌شود یا افرادی از خارج از این محله این اقدام را انجام می‌دهند؟

لازم است که شهرداری با پیگیری این موضوع این غائله چندین ساله را ختم به خیر کند.

منبع:صبح نو

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر این منطقه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۷۰ میلیارد ریال به‌منظور نوسازی و همسطح‌سازی به اتمام رسید.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای عملیات آسفالت ۱۸۰ هزار مترمربع از معابر سطح منطقه ۸ شهرداری اصفهان اظهار کرد: تاکنون به‌دلیل نامناسب بودن آسفالت بعضی معابر اصلی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های سپاس، مسیر کندرو بزرگراه شهید ردانی‌پور و خیابان هدایت انجام شده است.

وی افزود: در راستای روکش آسفالت معابر منطقه ۸ شهرداری اصفهان، عملیات لکه‌گیری نیز با برداشت آسفالت معیوب و زیرسازی آن در معابر اصلی و فرعی نیز انجام شده که حدود ۸ هزار مترمربع از این عملیات مربوط به درخواست‌های مردم از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ بوده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای عملیات آسفالت معابر در سطح این منطقه تصریح کرد: در حال حاضر عملیات آسفالت حدود ۳۰ هزار مترمربع در خیابان‌های ساحل، رباط، باهنر، آیت‌الله خادمی، گلخانه، شهبازی و معابر مجاور بوستان رستم شیرازی و قسمتی از خیابان شهیدان کاظمی به اتمام رسیده است.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت شامل آسفالت معابر اصلی، معابر فرعی، آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین، زیرسازی معابر خاکی و اجرای آسفالت همچنین لکه‌گیری آسفالت در سطح منطقه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۷۰ میلیارد ریال انجام شده است که این روند در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 744739

دیگر خبرها

  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نام‌گذاری شود
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از مهدیشهر
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان
  • تخریب ۶ مغازه در خیابان حائری قم
  • معابر سنندج در تسخیر وانت‌های میوه فروش
  • توقیف ۲۷ وسیله نقلیه متخلف در خرمشهر
  • آغاز ۸ طرح عمرانی جدید در شهرکرد
  • آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • نصب بیش از ۳۰۰ تابلو پارک حاشیه‌ای در معابر شهرکرد